معرفی کتاب یک وبلاگ‌نویس

بلاگردون برای معرفی این هفته رفته سراغ یه بلاگر خوش‌قلم، یه نویسنده‌ی جوون که اولین کتابش به تازگی منتشر شده. با ما باشید و معرفی "رنسانسِ من" رو از زبان صبا، نویسنده‌ی وبلاگ لاجوردی بخونید :)


« رنسانس من مجموعه یادداشت های هفت ساله‌ام درباره زندگی و عشق...درباره تجربه لحظاتی که سخت می‌شه اسمی براشون انتخاب کرد، اما هستند و جریان دارن و تنهایی ما رو تعریف می کنن. در همین لحظات هست که با خود حقیقیمون مواجه می‌شیم و خودمون رو بهتر می‌شناسیم.

زمان‌هایی که عاشق شدیم و و هر چه از معشوق گفتیم کسی حرفمون رو درباره فوق‌العاده بودنش جدی نگرفته، یا زمان‌هایی که دوست‌داشتن‌هامون پشت دیوار عرف و قضاوت تلف شده. وقتایی که تنهایی صورتش رو به صورتمون چسبونده و کلماتمون به جای اینکه پل بسازه و رابطه‌ها رو درست کنه بدتر زده همه چیز رو خراب کرده.

وقت‌هایی که در لحظه‌های انتظاریم و گنگی و خفگی این لحظات رو نمی‌تونیم توصیف کنیم و بعضی از حرف‌ها که حتی از این هم سخت‌تره و بایستی می‌نشست در قالب نماد و استعاره... در سیر همه این دست و پا زدن‌ها و گم‌شدن‌ها و پیدا شدن‌ها، تطور ما اتفاق می‌افته در میون همه اون لحظاتی که فکر می‌کردیم تمام شدیم اما ادامه دادیم یا تضادها بهمون اجازه پیش روی نمی‌داده، اما ارتباط برقرار کردیم، ما تعریف شدیم. نسل ما تعریف شد. رنسانس من درباره همه این چیزهاست. برای اینکه یک روز روی بالکن طبقه پنجم بشینی و در حالی که آب لباس‌های روی بند رخت داره پایین پات چکه می‌کنه، چای بنوشی و بخونیش و با خودت بگی: آره منم همین حس رو دارم... منم این تجربه رو داشتم. اون وقته که رنسانس دیگری اتفاق می‌افته. اولین اتفاق خوبی که برای هر کدوم از ما قبل هر تغییری باید بیفته، اینه که خودمون رو بپذیریم. خودمون رو همونجوری که هستیم دوست داشته باشیم و بپذیریم. «آدم پذیرفته شده» دنیاهای بهتری رو خلق میکنه. رنسانس من هم آغاز پذیرش « من» بود در مواجه با هر آنچه که دیدم و شنیدم و تجربه کردم.»


کتاب «رُنِسانس ِ من» نوشته‌ی صبا ناصری کریم‌وند رو می‌تونید از این لینک در طاقچه دریافت کنید.

۶ نظر ۲۷ موافق
عکاسِ فرفری!
۲۶ مرداد ۱۲:۰۵

اینطور که به نظر میاد کتاب قشنگیه :))

مرسی برای معرفی🍃

اگه تو وبلاگ نچرخم ، از اینستا و تلگرام متوجه میشم پست جدید اومده سریع میام😁😁

پاسخ :

بله ^_^
خواهش می‌کنیم :)
مرسی که تو شبکه‌های مختلف دنبالمون میکنی عکاس فرفری نازنین :)
سین دال
۲۶ مرداد ۱۲:۰۶

وای!

چه خوندنی باید باشه این کتاب! :))

پاسخ :

بله همین‌طوره، خوندنی و هنر یک بلاگر خوش قلم :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۶ مرداد ۱۲:۱۹

از اون دست کتاب‌هایی هست که همش دوست دارم جمله‌هاش رو و پاراگراف‌هاش رو یه جایی برای خودم بنویسم و نگهش دارم.

 

"شاید ما تنها همان مسافرانی بودیم که به طور اتفاقی هم‌مسیر شده بودیم."

پاسخ :

چقدر خوبه که خوندی و خوشت اومده حورا جان، ان‌شاءالله بقیه هم بخونن و لذت ببرن :)

+ مرسی برای بریده‌ای که نوشتی :)
صبا ...
۲۶ مرداد ۱۲:۵۲

سلام به دوستان بلاگردون و رفقای بامرام وبلاگ نویس

ممنونم از لطفتون:) 

اگر تمایل دارید نسخه کاغذی کتاب "رنسانس من" رو تهیه کنید، می تونید به آدرس یارمند مراجعه کنید

http://yarmand.blog.ir/

@حورا

حورا جان خیلی خوشحالم که کتاب موردتوجه ات قرار گرفته، این برام ارزشمنده، ممنونم از لطفت:*

 

پاسخ :

سلام صبای عزیز ^_^
خواهش می‌کنیم :)
مرسی بابت لینک صبا جان :)
ما هم خدا قوت میگیم بهت بخاطر کتاب خوبت :)
سمیرا :)
۲۶ مرداد ۱۳:۰۹

سلام و خداقوت به شما تیم جذاب :)

من واقعا ذوق می‌کنم از دیدن کتاب بلاگرها، برام خیلی جذابه وقتی به کتاب نویسنده‌ای برخورد می‌کنم که تو شرایط مختلف تو دنیای کلماتش در وبلاگ نفس کشیدم. الان هم بی‌معطلی رفتم و کتاب رو تهیه کردم. :)

تبریک به صبا خانوم عزیز :)

و ممنون از معرفی شما :)

پاسخ :

سلام به شما سمیرای عزیز ، ممنونیم :)
بله ما هم از دیدن موفقیت‌ و پیشرفت‌ بلاگر‌ها تو هر عرصه‌ای ذوق زده میشیم، برای کتاب صبا هم احساسی مشابه احساس شما داریم :)
خواهش میکنیم، امیدواریم بخونی و لذت ببری :)
آقاگل ‌‌
۲۶ مرداد ۱۵:۵۸

اِ خب می‌گفتید خانم نویسنده معرفی رو بخونه و صوتی بفرسته. ایضاً بخشی از کتاب رو هم بخونه صوتی تا بیشتر کیف کنیم. :)

پاسخ :

 این دفعه امکانش نبود؛ این پست رو کتبی ازمون قبول کنید برای دفعات بعدی تلاش می‌کنیم ایشالا فایل صوتی هم براتون بذاریم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفان