قابهای برنده قرعه‌کشی

سلام سلام سلام

بالاخره انتظارها به پایان رسید و دیشب قرعه‌کشی چالش قاب دلخواه خانۀ من برگزار شد. برخی از شما دوستان، توی لایو حضور داشتین و مراحل قرعه‌کشی رو مشاهده کردین، برای اون دسته از دوستانی که حضور نداشتن و هنوز از نتایج بی‌خبرند اینجا دوباره اسامی رو می‌ذاریم. فقط یه نکته هست برندگان اول تا سوم، لطفا آدرس پستی و شماره تماس‌شون رو برامون کامنت کنن و برندگان چهارم تا دهم ایمیل بدن تا برای ارسال جوایز باهاشون تماس گرفته بشه.

در پایان تشکر می‌کنیم از همه بلاگرهای عزیز که با شرکت در این چالش، تنور رقابت رو گرم‌تر کردن.

نفر اول: آسمون از وبلاگ روی لانه بنفش

نفر دوم: SAEBY NUTELLA از وبلاگ sky land

نفر سوم: majedeh از وبلاگ improvistion

نفر چهارم: هانی از وبلاگ احتمال اینکه خودم باشم

نفر پنجم: گلشید از وبلاگ یک جرعه لبخند

نفر ششم: sara از وبلاگ DAY AFTER DAY

نفر هفتم: حامد سپهر از وبلاگ همراز

نفر هشتم: مریم‌بانو از وبلاگ روزهای کاغذی

نفر نهم: آلباتروس از وبلاگ بهارنارنج

نفر دهم: بقچه از وبلاگ بقچه


+ امروز تولد خاکستری جانِ بیان هست، به خاکستری عزیز تبریک میگیم و امیدواریم حال دلش همیشه خوب و روزهای زندگی شیرین و به کامش باشه.


۳۳ نظر ۲۹ موافق
فاطمه .ح
۱۱ شهریور ۱۴:۳۹

خسته نباشید به کسی که ده بار بلاگردون رو با رنگ‌های مختلف کشید :)) 

پاسخ :

مرسی :))

صبا ...
۱۱ شهریور ۱۴:۴۱

خسته نباشید، چالش جذابی بود تماشای این همه قاب از نگاه های مختلف

تبربک به برنده ها❤️

پاسخ :

خیلی ممنونیم صبا جان و تشکر میکنیم از شماها که با قاب‌های جذابتون همراهمون بودید :)
ما هم تبریک میگیم بهشون :)
شارمین امیریان
۱۱ شهریور ۱۴:۴۳

سلام.

تبریک به برنده ها و خدا قوت به شما 😊

پاسخ :

سلام شارمین عزیز :)
ممنونیم، ما هم تبریک میگیم بهشون :)
حدیث ツ
۱۱ شهریور ۱۴:۵۸

بَه بَه 😊😋

تبریک میگم به همه ی برنده های خوش شانس 🥰🥳

پاسخ :

ممنونیم حدیث عزیز :)
اَسی ...
۱۱ شهریور ۱۵:۱۲

ولی قاب «هانی هستم» واقعا شایسته برنده شدن بود. بسیار زیباست.

همچنین قاب «حامد سپهر».

تبریک بهشون

پاسخ :

قاب همه‌ی دوستان به نوبه‌ی خودش زیبا و دلنشین بود :)
ممنونیم :)
برکــ ــه
۱۱ شهریور ۱۵:۲۵

^_^

مبارک همشون باشه :))

پاسخ :

ان‌شاءالله :)
هانی هستم
۱۱ شهریور ۱۵:۲۷

عههههه اسم منم هست[چشم قلبی] :))

مرسی از ایده و اجرا

+تولد خاکستری مبارک باشه :)

پاسخ :

بله، تبریک میگیم بهتون ^_^
خواهش میکنیم :)

+ ان‌شاءالله همیشه موفق و پیروز باشه :)
هانی هستم
۱۱ شهریور ۱۵:۳۱

و تبریک میگم به‌دوستانی که اسمشون اینجاست.

 

پاسخ :

متشکریم :)
امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
۱۱ شهریور ۱۵:۵۸

مبارک باشه به همه برنده ها

چالش خیلی خوبی بود،خیلی ذهنمو درگیر کرد

 

 

پاسخ :

ان‌شاءالله :)
خوشحالیم که دوست داشتید و ممنونیم بابت همراهیتون در چالش :)
هلن پراسپرو
۱۱ شهریور ۱۶:۰۰

کار هر کی بوده، واقعا کشیدن و رنگ آمیزی کردن ده تا بلاگردون شایسته ستایشه:)) !

پاسخ :

همین‌طوره واقعا :))
Jesse Blueman
۱۱ شهریور ۱۶:۰۸

تبریک به همهههه^__^

 

قاب هانی واقعا خیلی خوب بود

پاسخ :

^_^

نفر هفتم : من خودمم حسودیم شد راستش، خیلی رویایی بود :دی
عکاسِ فرفری!
۱۱ شهریور ۱۶:۲۵

اول که خیلی خیلی تبریک به همه رفقایی که اسمشون دراومده :)))

قاب " هانی هستم " و " حامد سپهر " واقعاااا باید برنده میشدن بس که جذاب بودن هر دو...

من دیروز میخواستم باشم تو لایو ولی همون تایم باشگاهم شروع میشد و نشد متاسفانه!

 

پاسخ :

ممنون :))
خوشحالیم که اسم کسایی در اومده که دوستشون داشتید، برای ما البته تفاوتی بین قاب‌ها نبود و قاب همه‌ی دوستان زیبا بودن :)
ان‌شاءالله دفعه‌ی بعدی :)
** گُلشید **
۱۱ شهریور ۱۷:۱۷

سلام

ممنون از بلاگردون بابت این چالش قشنگ:)

و تبریک به برنده ها:)

 

منم خیلی خوشحال شدم که اسمم بین برنده هاست:)

بازم ممنون.

پاسخ :

سلام
خواهش میکنیم، ممنونیم از شما بابت همراهیتون:)
ممنون و البته تبریک به خودتون :)

^_^
خواهش میکنیم :)
soofi ae
۱۱ شهریور ۱۷:۳۵

سللااام مبارک برندههه ها:)

بازهم ازین چالش ها بزارید جذاب بود🌸

پاسخ :

سلام :)
تمام تلاش‌مون رو می‌کنیم که چالش‌های بهتر و جذاب‌تری در آینده بذاریم ان‌شاءالله :)
نورا .
۱۱ شهریور ۱۸:۲۰

سلام یه خسته نباشید خدمت شما  باعث راه انداختن این چالش 🌹

و عرض تبریک به برندگان عزیز🌹

پاسخ :

سلام :)
خیلی ممنونیم نورای عزیز :)
🌹
^_^ khakestari
۱۱ شهریور ۱۹:۳۰

سلام سلام :)

ممنون از تیم بلاگردون :* ماچ بهتون

مرسی که هستید و دنیای بلاگ ها رو رنگی رنگی کردید....

تبریک میگم به برندگان عزیز

این شماره ده هنوز به سن قانونی نرسیده :))) من ایمیل میدم جاش

فامیلی بدرد این وقتا میخوره دیگههههه

اون جایزه اصلیش برا وقتی بوده که من خاله اش شدم.والاااا

 

+اون فرمی که پر کردم، فکر نمیکردم تاریخ تولدم یادتون بمونه.

پاسخ :

سلام خاکستری جان :)
خواهش میکنیم؛ تشکر از خودتون :)
ما هم ممنونیم از شما بابت بودنتون و همراهیتون که بهمون انگیره میده :)

:)) ما حتی طرفدار حقوق کودکان هم هستیم و برای همین جایزه رو به خودشون باید بدیم :))
به‌به ، چه خوبه که خاله و خواهرزاده هر دو بلاگر هستن *_*

+ 😎😎 
تولدت رو مجدد تبریک میگیم خاکستری عزیز و عمر پر از برکت و شادی رو برات ارزو میکنیم :)
رحیم فلاحتی
۱۱ شهریور ۲۱:۰۴

سلام دوستان

همگی خسته نباشید !

مبارک همه ی دوستان باشه !

پاسخ :

سلام آقای فلاحتی عزیز :)
متشکریم، ممنونیم از همراهی و مشارکتتون :)
🌹
فاطمه ‌‌‌‌
۱۱ شهریور ۲۱:۴۱

جایزه‌شون چیه؟ :))

پاسخ :

معمولا به بلاگر جماعت چی جایزه میدن؟ :))
^_^ khakestari
۱۱ شهریور ۲۱:۵۲

:))) نامبرده بعد از کامنت من نعره زنان سر به کوه و بیابون گذاشت که گفتم بچه به سن قانونی نرسیده

الان با این حمایت حقوق کودکان محو میشه کلا :)))

ایشالا شما هم لذت اذیت کردن خواهرزاده رو بچشی، خییییلی کیف میده ( لبخند خبیث)

بازم ممنون

امیدوارم که روز به روز جمعمون پر رونق تر باشه و خستگی این همه تلاش از تن شما در بره....

پاسخ :

:)))
باید قانون حمایت از حقوق بلاگران هم بذاریم پس :))

خواهش می‌کنیم :)
ممنونیم، ان‌شاءالله همین‌طور بشه :)
sᴀᴇʙʏ ɴᴜᴛᴇʟʟᴀ
۱۱ شهریور ۲۱:۵۶

سلامممم

واییییㅠㅠباورم نمیشه من دوم شدمD":وای وای...

خیلی خوشحال شدم :"))))خیلی زیاد.ممنونم بابت این چالش:")♡♡خیلی ازتون ممنونم♡

پاسخ :

سلام
باور کن، خواب نیستی :))
خوشحالیم که خوشحال شدی دوست عزیز :)
خواهش می‌کنیم، ما هم ممنونیم که با شرکت و همراهیتون به چالش رونق دادید :)
مریم بانو
۱۱ شهریور ۲۲:۰۰

خیلی ممنون بابت فراهم کردن این فضا :)

 

خسته نباشین واقعا دست اونی که نفرات برنده رو اینجوری خوشگل کشیده درد نکنه:))

 

به لطف بلاگردون ماهم یبار برنده شدیم :))

 

سوییچ ماشینی که بردمو بدین رفع زحمت میکنم:)

 

 

پاسخ :

خواهش می‌کنیم :)

ممنون :))
ماشینه فقط پلاستیکیه سوییچ نداره :دی
فاطمه ‌‌‌‌
۱۱ شهریور ۲۳:۴۷

نمی‌دونم والا، ماشین می‌دن اینطور که معلومه D:

پاسخ :

ماشین؟:))
 آره ماشینه ولی از این پلاستیکی‌های کوچولو هست؟ از اوناست :دی
•miss writer•
۱۱ شهریور ۲۳:۵۶

یعنی آرزو به دل موندم واسه یک بار هم شده توی یک قرعه کشی حداقل از آخر اول بشم :)))

پاسخ :

:))
ان‌شاءالله سری بعدی شما برنده بشید :)
خانوم لبخند
۱۲ شهریور ۰۳:۴۹

تبریک به برنده ها ^__^

پاسخ :

^_^
بقچه ‌‌
۱۲ شهریور ۱۴:۲۳

آقااااا السلام علیکم و رحمةالله و برکاااااااااتو :)

اول که ممنونم بابت چالش خفن و قشنگتون که کلی حس خوب بهم‌مون دادن تک تک قاب‌های دلنشین دوستان.

دوم اینکه چقدر خوشحال شدم و به فال نیک گرفتم بودن اسمم رو میون برنده‌ها.

حالا من خیلی خرده نمی‌گیرم به این بچه‌ی نق‌نقوی تازه متولد شده، ولی شما دیگه چرا؟! حمایت از کودکان؟! حالا تا این حد هم دیگه کودک نیستم :/  [وی صورتش را با دست پوشانده و خجول از کادر خارج می‌شود]

یه چیز دیگه هم راجع به کامنت قبلی‌م توی پست قبلی‌تون بگم و به پر حرفی‌م خاتمه بدم : دم شما گرم که اینچنین حواس جمعید. (برخلاف این کودک سر به هوا :/ )

خلاصه که با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی بغل بهتون :)

 

+راستی! ایمیلم هم همینه. حالا اگه کار دیگه‌ای باید انجام بدم، لطف می‌کنید بهم بگید.

پاسخ :

سلام سلام :)
خواهش می‌کنیم، ممنونیم از شما بابت همراهیتون که به چالش رونق دادید :)
:)) بعدش اصلاح کردم و گفتم قانون حمایت از بلاگرها :))
قربان شما :)

+ خیلی متشکرم، بهتون پیام میدیم :)
آسـِ مون
۱۲ شهریور ۱۵:۱۲

سلاااام

واای!*____*

من اصلا نمیدونستم قرعه کشی و جایزه داره این چالش^_______________^

خیلی خیلی خیلی ذووووق نمودم و مشعووف شدممم

و به قول بقچه جان این اتفاق رو به فال نیک میگیرم:)))))

با تشکر از تسنیم عزیز که دعوتم کرد:***

پاسخ :

سلام :)
^__^
خوشحالیم که خوشحال شدی آسمان جان :)
ما هم تشکر میکنیم از همه‌ی شما که شرکت کردید :)
آسـِ مون
۱۲ شهریور ۱۵:۳۹

قاب همه ی دوستانی که شرکت کردن خیلی زیبا بودند عکسهاشون و واقعا لذت بخش بود این چالش:)

با تشکر از همگیی

 

پاسخ :

همین‌طوره، ما هم حسابی لذت بردیم :)
خواهش می‌کنیم :)
آسـِ مون
۱۲ شهریور ۱۸:۲۸

با اجازه صابخونه

از همین تریبون جایزه مو تقدیم میکنم به کسی که دعوتم کرد توی چاش شرکت کنم:

خانم تسنیم:)

http://monologue.blog.ir/

پاسخ :

^_^
 خیلی هم خوب :)
پس لطفا وبلاگ مونولوگ آدرس و شماره‌ تماسش رو برامون ارسال کنه :)
آسـِ مون
۱۳ شهریور ۱۵:۴۵

^_^

باشه خبرشون میکنم بیاد ارسال کنه

پاسخ :

ممنونیم از لطفت آسمون عزیز :)
حامد سپهر
۱۶ شهریور ۱۷:۴۶

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز بلاگردون و عرض شرمندگی از بابت اینکه من دیر کامنت میذارم بابت تشکر، چون همونطور که گفتم من کماکان تو ماموریتم و نت کافی ندارم

خیلی شرمنده کردین که منو هم انتخاب کردین خیلی هم ذوق زده شدم:)

فقط خواستم بگم عکسی که من گذاشتم بیشتر دلی بود و قصد شرکت تو مسابقه نداشتم فقط خواستم حس اون لحظه رو با بلاگرهای عزیز به اشتراک بذارم

بازم ممنون و خسته نباشید بابت زحمتی که کشیدین:)

پاسخ :

سلام و شبتون بخیر 
خواهش میکنیم، امیدواریم همیشه موفق و سلامت باشید :)
خواهش میکنیم، خوشحالیم که تونستیم خوشحالتون کنیم :)
مسابقه نبود و از نظر ما عکس هر کدوم از دوستان به نوبه‌ی خودش زیبا بود ولی خب دوست داشتیم به نوبه‌ی خودمون هدیه‌ی ناقابلی به رسم یادگاری به چندتا از دوستان بدیم که اسم شما هم جزء افراد بیرون اومده از قرعه بود:)
خواهش میکنیم، ما هم‌ مجدد از مشارکت و همراهیتون در چالش کمال تشکر رو داریم :)
+ آدرس ایمیلتون همین آدرس ثبت شده هست؟ :)
حامد سپهر
۱۶ شهریور ۲۳:۰۸

بله

ممنون از شما:)

پاسخ :

خواهش میکنیم 🌹
آسـِ مون
۱۹ شهریور ۱۶:۲۷

سلام علیکم :)

روزتون بخیر

 بعد از مذاکراتی که با خانم تسنیم داشتم؛ ایشون جایزه رو قبول نکردن :(

فلذا من در خدمتم (ایموجی "چه کنم دیگر" ) البته فکر کنم دیگه دیر شده :دیی

 

 

پاسخ :

سلام
ممنون روز شما هم بخیر :)
آدرستون رو همراه با اسمی که باید روی بسته درج کنیم تا اخر شب برامون بفرستید لطفا :)
لیلا هستم
۲۶ شهریور ۱۶:۰۵

چالش خیلی خوبی بود واقعا لذت بردم از تماشای اینهمه قاب زیبا و واقعا خسته نباشید

خیلی خوشحالم که جز برنده ها بودم دستتون درد نکنه🌸🙏

پاسخ :

خوشحالیم که خوشتون اومده :)
خواهش میکنیم، ما هم ممنونیم از شما که همراهی کردید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفان