پری دریایی بلاگردون


دو روز و یک ماه مونده به آغاز بهار، زادروز یکی از رفقای بلاگردونه که با وبلاگ آسمونی و چشم‌های جنگلیش جاش رو توی دلمون باز کرده. 

 پری عزیز! هلمای مهربون بیان، تولدت مبارک :)


تا هفت اسفند چیزی نمونده طاقت میارم

برای آن‌که که در صف پری‌ دریایی‌ها اولین است

به یاد آوای گنجشک‌ها

برای زمردی‌ترین پری دنیا :)

برای مهربونِ بامعرفت




۲۲ نظر ۲۳ موافق
AliReza ‌‌
۲۸ بهمن ۲۲:۳۷

مبارک باشه :)

پاسخ :

ممنونیم :)
سیده فرفره!
۲۸ بهمن ۲۲:۴۲

پری پری پری!🥰

عزیزدل منی و خودت میدونی چقدر عاشقتم❤

از اولین رفقای من و کسی که همیشه با جملاتش و محبت کردنش قلبم رو مال خودش کرده🥺 خیلییی دوستت دارم رفیقم🤩

تولدت مبارکمون باشه👏🏻با آرزوی سلامتی ، یک عمر زندگی عاشقانه و خوشبختی و خوشحالیت عزیزدلم💫

 

جلوی همه دارم میگم..سال جدید میای میبینمت😄😄

من تک تک فایل‌ها رو گرفتم ببینم با اجازه😁

پاسخ :

خوش به‌حال پری که چنین رفقای خوب و باحالی داره :)
ممنونیم فرفره‌ی عزیز :)
نسرین ⠀
۲۸ بهمن ۲۲:۴۳

حسن ختام بهمن، تولدت مبارک:)

پاسخ :

چه تبریک قشنگی :)
لیالی ..
۲۸ بهمن ۲۳:۰۹

بهمن ماهی جان قشنگم^_^

 

پری مهربون با صفا خوش قلب زیبا و  و تویی که آنچه همه خوبان دارند تو یک جا داری

تولدت مباااارک‌ها 💖

بمونی برامون ♥️

پاسخ :

خوش به حال پری که اینطوری تو قلب دوستاش خونه داره :)

ممنونیم لیالی عزیز :)
بلاگر کبیر ^_^
۲۸ بهمن ۲۳:۳۰

تولدت مبارک :)

پاسخ :

ممنونیم :)
هلما ...
۲۸ بهمن ۲۳:۴۱

"تا هفت اسفند چیزی نمونده طاقت میارم" نسرین قشنگ من، مطمئنم تیتر از این زیباتر نمیتونستی انتخاب کنی. اینکه بقدری منتظرمی که شده عنوان نامه‌ات حالم رو بقدری خوب کرد که نزدیک بود اشک شوق چشمامو بارونی کنه. 

دومی جانم چرا فایلت باز نمیشه آخه؟! گریه کنم؟! :))

وای وای وای🤩 تسنیم یادته؟! شبمون رو باهم سحر کردیم. من چقدر خوشحالم شماها رو دارم. من چقدر خوشبختم که وبلاگ‌نویس شدم.

فرشته جااآان، شوق دیدار از نوع حضوریش رو میخوام، کرونا هم تموم شه سفت بغلت کنم و بچلونمت.

حوووری جونِ آرومم نیشم باز بود حین خوندن نامه‌ات و لبخندم به واقع کِش اومده بود و یه نمه هم خودمو گرفته بودم. :))) 

بچه‌هااااااا میدونین که خیلی خوشحالم کردین؟! سورپرایزم کردین؟! سربلندم کردین؟!

کیک یاسی🤩 پیرهن بنفش، رنگ به این خوبی وای خدای من مانیتور نوار فلب رو نگاه. کیسه خووون، کتااااب، بنفشه‌های زیبای من🥺 فقط چند روز مونده تا رویش بنفشه‌ها کم‌کم بوی بنفشه‌ها رو حس میکنم.

مرسی مرسی. مرسی از همه عزیزان دل :**

 

پاسخ :

پری زیبا، حضورت در جمع ما و در کنارمون مایه‌ی شادی و خوشحالیه :)
خوشحالیم که تونستیم خوشحالت کنیم و لبخند روی لبهات بنشونیم :)
امیدواریم همیشه لبخندهات از ته دل باشن :)
میلادت هم هزاران بار مبارک :)
نسرین ⠀
۲۹ بهمن ۰۰:۰۰

نامه دوم رو دوباره چک کن پری:)

پاسخ :

@پری
پَـــــر واز
۲۹ بهمن ۰۰:۰۸

تولدشون مبارک باشه^_^

پری عزیز امیدوارم که همیشه تو زندگیت بدرخشی و شاد باشی و سعادتمند ...موفق ترین باشی هرجا که هستی و همیشه تو خوشبخت ترین حالت ممکن خودت باشی...

*تولدت مبارک*

پاسخ :

خیلی ازت متشکریم پرواز عزیز :)
ایضا ما هم همه‌ی اینها رو برای شما آرزو داریم :)
توکــا (:
۲۹ بهمن ۰۰:۱۰

تولدشون مبارک ان شاءالله به تک تک آرزوهاشون برسند 🌱

پاسخ :

ممنونیم توکا جان، ایشالا :)
هلما ...
۲۹ بهمن ۰۰:۴۱

بانوچه نازنین همزاد یاسی رنگ من چقدر خوبی توووو دختر؟! :) ممنون بخاطر یک دنیا حال خوبِ نامه‌ات، ممنون بخاطر انرژی مثبت آرزوهات.

بچه‌ها من هنوز وسط کیفم و ذووق کردم. :*

پاسخ :

امیدواریم همیشه وسط کیف و ذوق و حال خوب پرسع بزنی هلمای عزیزمون :)
.ک. .ن.
۲۹ بهمن ۰۸:۳۸

هپی برررررث دی توووو یوووو 

هپپپپپپی برررررث دی توووو یوووو 

ههههههپپپپپپپی ببببببببببرررررثثثثثثثثث دیییییییییی توووو یوووو 

پاسخ :

ممنونیم :)))
بانوچـه ⠀
۲۹ بهمن ۱۱:۵۰

مبارکمون باشی پری ِ زیبا :)

پاسخ :

^_^
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۹ بهمن ۱۸:۱۳

الهی که همیشه لبخندت از شوق و ذوق کش بیاد^_^

پاسخ :

ایشالا ایشالا :)
یاسی ترین
۲۹ بهمن ۲۰:۲۶

تولدت مبارک 😍😍😍

پاسخ :

:)
رامین :)
۲۹ بهمن ۲۲:۴۷

پری خانم، دوست قدیمی، تولدت مبارک :)

پاسخ :

:)
دامنِ گلدار
۳۰ بهمن ۰۱:۲۱

تولدتون مبارک :) سلامت باشین انشالا. بگم چه کار+دستی‌های قشنگی، بگم چه کار+نامه‌‌های خوش ذوقی، کلا خلاقیت موج میزند در هر کار اینجا :))

پاسخ :

آه چه تعریف جذابی :)
ممنونیم از انرژی و قوت قلبی که به ما میدی دامن گلدار عزیز :)
قطعا شما هم مخاطب خوش ذوقی هستید که ذوق ما رو دیدید ^_^
هیـ ‌‌‌ـچ
۳۰ بهمن ۱۰:۰۶

تولدتون مبارکمون باشه :)

پاسخ :

:)
هلما ...
۳۰ بهمن ۱۳:۵۴

@AliReza

مرسی مرسی

@سیده فرفره

عزیزدلم🤩 مرسی برا لطف همیشگیت :)

@نسرین

عزیزدلی

@لیالی ..

آه قلب پری ^__^ ممنون 

@بلاگر کبیر ^_^

مرسی :)

@پَرواز

ای جان دلم مرسی برا دعاهای قشنگت

@توکا :)

مرسی عزیزم تشکر

@.ک. .ن.

مرررسی سلاااامت باشیی

@بانوچه 

جان دلی بنفشم

@منتظر اتفاقات خوب (حورا)

ممنون جان دل

@یاسی‌ترین

ممنون عزیزدل

@رامین :)

ساغول رفیق قدیمی

@دامنِ گلدار

مرسی جانم. آره دوستامون خیلی باحالن *__*

@هیچ

عزیزی رفیق

پاسخ :

:)

منم چون میدونی کیم دیگه همینجا بگم که تولدت مبارک پری زیبا، امیدوارم قلب درخشانت همیشه شاد باشه و نگاهت پر از ذوق و زندگی :)
Teo ‌ ‌
۰۱ اسفند ۱۸:۲۲

مبارک باشه :))))

پاسخ :

ممنونیم :))
 Ali ..
۰۱ اسفند ۲۰:۲۵

تولدشون مبارک:))

ان شاءالله هزار ساله بشند:)

 

پاسخ :

ممنون :))
ایشالا :)
آقاگل ‌‌
۰۱ اسفند ۲۱:۰۴

این تولدانه‌های بلاگردون خیلی دلچسبه. ^_^

دم و بازدمتون گرم که هربار کلی رنگ نارنجی و صورتی و سبز و آبی می‌پاشید توی زندگی‌هامون. :)

.

تولد پری هم که گفتن نداره، حتماً مبارکه. حرفی نیست. مبارکه و مبارکه و مبارکه. :دی.

 

پاسخ :

ممنونیم آقاگل عزیز :)
دم خودتون هم گرم که استقبال می‌کنید :)

قطعا، خصوصا برای پدربزرگش :دی
هلما ...
۰۷ اسفند ۰۹:۰۲

Teo

مرسی ^__^

@Ali

متشکر :)

@آقاگل

آه قلب پری :) مرسی مرسی🤩 بازم مرسی. زیاد مرسی :))

 

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفان