معرفی فیلم The bar

اگر مثلا یک سال و دو ماه پیش این فیلم را دیده بودم، قطعا احساسم نسبت به فیلم متفاوت‌تر بود. یا شاید احتمال وقوع قصه داستان در نظرم کمتر بود. اما در یک سال گذشته نگاهمان به دنیا، به زندگی، به خودمان و به اطرافیانمان آن‌قدر تغییر کرده که بتواند نگاه‌مان را به یک فیلم هم تغییر دهد. 

تقریبا بالای نود درصد داستان فیلم داخل یک بار اتفاق می‌افتد و قصه به راحتی مخاطب را به دنبال خود می‌کشاند. 

در قسمت ژانر فیلم نوشته شده: کمدی، ترسناک و مهیج! برای من کمدی سیاه داستان در میان هیجان آن گم شده بود. همین هیجان در کنار داستانی که هر لحظه از فیلم من را مجبور می‌کرد تا خودم را داخل بار و کنار آن آدم‌ها تصور کنم و به تصمیمی که احتمالا می‌گرفتم یا کاری که احتمالا انجام می‌دادم فکر کنم، دلایل کافی هستند که بخواهم این فیلم را به شما معرفی کنم. 

داخل بار آدم‌های مختلفی کنار هم قرار گرفته‌اند که هر لحظه باید برای ادامه زندگی‌شان تصمیم مهمی بگیرند. تصمیمی که نه فقط خودشان که شاید در زندگی تمام آدم‌های داخل بار تاثیر می‌گذارد. در یک لحظه می‌توانند خودشان را تنها حس کنند و بقیه آدم‌های آنجا را دشمن! در لحظه‌ای دیگر در یک جبهه باشند علیه شخصی دیگر! 

در مورد داستان فیلم معمولا نوشته‌اند: که در شلوغی شهر مادرید، به دو نفر جلوی بار شلیک شده و کشته می‌شوند! همه ترسیده و فرار می‌کنند! و چند نفر داخل بار، بی‌خبر از همه جا خودشان را حبس کرده‌اند!

فکر می‌کنم اگر بیش از این درمورد داستان فیلم بنویسم، لذت دیدن فیلم را کمتر می‌کند! همین بس که در ادامه شاهد چالش‌ها و درگیری‌های افراد داخل بار برای پیدا کردن علت این اتفاق، ترس آن‌‌ها، تصمیماتشان و تلاش کردنشان برای رهایی هستیم!

فکر می‌کنم نیازی نیست تا شخصی‌ حرفه‌ای در مورد فیلم صحبت کند تا ثابت کند چقدر آدم‌های داخل بار، چالش‌هایشان، افکارشان و تصمیماتشان می‌تواند شبیه زندگی تک تک ما باشد! 

از دیدن این فیلم لذت ببرید و فکر کنید به اینکه ما در لحظات مختلف زندگی‌مان شبیه کدام شخصیت بودیم؟ و شبیه کدام یکی از آن‌ها تصمیم گرفتیم؟ 

به نظر شما آدم‌ها موقع ترس عوض می‌شوند؟ یا خود واقعی‌شان را نشان می‌دهند؟


نام فیلم: (The bar (el bar

کشور: اسپانیا

زبان: اسپانیایی

کارگردان: Alex de la Iglesia

۵ نظر ۱۹ موافق
Amir .M
۱۴ اسفند ۲۰:۴۴

این فیلم از پاییز سال پیش توی لیستمه! 

پاسخ :

الان رفت سرِ لیست؟ :)
شی‍ ‍فته
۱۴ اسفند ۲۱:۴۸

چقدرر داستانش جالبهه

میذارمش توی لیستم=)

پاسخ :

امیدواریم که خوشتون بیاد و لذت ببرید :)
🍃. Narges
۱۴ اسفند ۲۲:۴۴

سلام

ممنون از پیشنهادات خوبتون. خیلی خوبه که فیلم هم معرفی میکنید

موفق باشید:)

پاسخ :

سلام
خواهش میکنیم، خوشحالیم که این بخش رو دوست دارید و براتون مفیده :)
Amir .M
۱۵ اسفند ۰۱:۵۳

سر لیست که نه ولی شماره 5 شده😄

پاسخ :

به امید اول شدنش :دی
فاطیما :)
۱۵ اسفند ۰۷:۴۹

چقدر خوب:))

منم توی عید میبینمش 

منتها الان نمیدونم عید وقت میشه من این همه کار انجام بدم 😁

پاسخ :

تجربه میگه که عید انقدر حجم همه چیز زیاده که وقت نمیشه پس کار امروز را به فردا وا نگذارید :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفان