بسم الله

یه سلام بِلاگِردونی به شماها که قراره بِلاگ رو بگردونین 
دور هم جمع شدیم که باز هم بنویسیم، بیشتر بنویسیم، همیشه بنویسیم. 
در واقع ما اومدیم که شما نرید
با ما باشید

۳۴ نظر ۶۳ موافق
میرزا مهدی
۱۴ تیر ۱۱:۲۵

سلام یعنی چی کار میکنید دقیقاً؟

پاسخ :

سلام میرزا :)
قراره کنار هم بیشتر بنویسیم و بیشتر بخونیم و هوای وبلاگهامونو داشته باشیم.
میرزا مهدی
۱۴ تیر ۱۱:۲۹

نه بذار سوالم رو اینطوری بپرسم. 

الان یعنی چی میشه؟

چطور میشه؟

اینجا یه وبلاگ گروهی میشه؟

خوب یه چیزی بگو؟ :))

 

پاسخ :

همگی با هم سعی میکنیم اتفاقات خوبی بیافته :)
اینجا برا همه بلاگراست، بلاگرای الان، بلاگرای سابق. همه امون اینجا کنار هم هستیم. :)
عـلیـرضـ ـا
۱۴ تیر ۱۲:۰۴

دقیقاً! الان یعنی چی میشه؟

پاسخ :

دور هم جمع میشیم و خوشبحال وبلاگهامون میشه. :)
یکی از رفتگان
۱۴ تیر ۱۲:۱۰

مثلاً الان من چجوری قراره برگردونده بشم؟

پاسخ :

با حال خوب و انرژی مثبت فراوان *___^
پا ییز
۱۴ تیر ۱۲:۳۰

همونها که جناب میرزا فرمودن

من الان هنوز دارم گیج و ویج دور خودم می چرخم که خوب بعدش؟

 

 

 

راستی من که وبم فعاله همچنان

پاسخ :

کم کم با هم همراه میشیم و بیشتر خوش میگذره :)

عالیه :) با قدرت بنویس بخونیم کیف کنیم.
فاطمه :)
۱۴ تیر ۱۲:۴۳

سلام 

لطفا بلاگر فاطمه.چ(ماهان)، نرگس سبز و خورشید رو برگردونید. با تشکر :) 

حالا درسته که شما چیزی درباره‌ی روال کار این وبلاگ نگفتین ولی دلیل نمی‌شه نگیم که بلاگرهامون برگردن. 

 

پاسخ :

سلام :)
انشاءالله.
شما خیلی هم خوب کاری کردی، مرسی فاطمه :)
 علی صفری
۱۴ تیر ۱۳:۱۱

سلام، در این راه پیش رو زیبا موفق باشی و روی کمک تمام بلاگرها از جمله

من حساب کنید.

امیدوارم با یک بلاگ پر از اشتیاق در آینده مواجه باشیم:)

پاسخ :

سلام
ممنون :)
تلاش میکنیم همگی :)
صخی
۱۴ تیر ۱۴:۰۹

بابا بااااااریک الله! دمتون گرم! چه طراحی گرافیکی های خوبی! چه وبلاگ خفنی! چه هدف مقدسی! افرررررین واقعا. خدا قوت. 

پاسخ :

سلام صخی :)
مرسی مرسی :)
بله بله اصلا عالی. مرسی.
فعالتر باش صخی😊
زری ...
۱۴ تیر ۱۴:۲۷

ها... الان چه شده ؟؟؟؟؟،

 

پاسخ :

بلاگردونمون افتتاح شد. :)
مجید ‌‌
۱۴ تیر ۱۵:۴۸

دستتون درد نکنه، زنده باشید.

پاسخ :

سلامت باشی مجید. :)
مریم بانو
۱۴ تیر ۱۶:۳۵

نگفتین قراره چی بشه؟

 

سلام:)

پاسخ :

سلام :)

امیدواریم بلاگستان رونقش بیشتر شه. :)
فاطمه قلی‌پور
۱۴ تیر ۱۸:۴۱

سلام!

دلیل خاصی داره که هرکی پرسیده «قراره اینجا چه اتفاقی بیفته» مثل دولت روحانی جوابشو دادید؟!

 

پاسخ :

سلام!
ما هدف اصلیمون رو خلاصه گفتیم "رونق دوباره‌ی بلاگستانمون" :)
ولی تو پست‌های بعدی ان‌شاءالله بیشتر راجع‌بهش توضیح میدیم :)
لیلا
۱۴ تیر ۱۹:۰۳

من بی نهایت خوشحالم از این فکر و ایده و تصمیم زیبا :)

آفرین و آفرین و آفرین :) 

پاسخ :

سلام :)
ما هم خیلی خوشحالیم که شما خوشحالید، حمایت‌های شما به همه‌مون انرژی میده :)
ممنونیم، شاد و سلامت باشید :)
زری ...
۱۴ تیر ۲۰:۱۸

چرا دقیق نمی گید قراره چی کار کنید ////:

پاسخ :

سلام :)
دقیقش رو که فقط زمان مشخص میکنه:)
 ولی توضیحات جامع رو یه خرده صبوری کنید به زودی میگیم :)
خیلی منتظرتون نمی‌ذاریم :)
Anne Shirley
۱۴ تیر ۲۰:۴۴

آقا کمکی کاری هرچی بود در خدمتم واقعا، تعارف نکنید D: 

پاسخ :

سلام آنه :)
با آغوش باز قبول می‌کنیم و حتما بهت زحمت میدیم :)
ممنونیم از محبتت :)
مترسک ‌‌‌‌‌
۱۴ تیر ۲۱:۵۱

حس می‌کنم جواب سوال دوستان تو پست جدیدم، هست 😅

پاسخ :

کاملا درست حس میکنی :)
شما اصلا جزء نمونه‌کار و رزومه حساب میشی الان :))
مترسک ‌‌‌‌‌
۱۴ تیر ۲۲:۲۲

از این به بعد «مَتَر رزومه» صدام کنید 😂

پاسخ :

عالیه :))
اینک
۱۴ تیر ۲۲:۵۳

مبارک باشه. خیلی هم مبارک باشه براتون

یعنی امیدی هست کهموفق بشین وبلاگ نویسای قدیمی رو زنده کنین یا نه؟

پاسخ :

ممنون، مبارک همه‌مون باشه، بلاگردون مال شخص نیست مال تمام بلاگرهاست :)
ما با امید اومدیم، تلاشمون رو هم می‌کنیم، همگی با هم باشیم ان‌شاءالله که بشه و برگردن :)
هلما ...
۱۴ تیر ۲۳:۰۶

به به عالیه ^__^

پاسخ :

مرسی هلما جان :)
هانی هستم
۱۴ تیر ۲۳:۳۷

علی برکت‌الله

پاسخ :

و من الله توفیق :))
^_^ khakestari
۱۵ تیر ۰۰:۱۱

من یک گوشه نشسته بودم که اقدامات و پست های بعدی رو زیر نظر بگیرم بعدش وارد میدون بشم :))) اما با برگردوندن مترسک معلومه که شروع خوبی داشتید.....عاقا از همین تریبون تشکر میکنیم.

 

بمونید برامون

پاسخ :

: ))
خدا رو شکر که راضی کننده بود :)
ممنونیم خاکستری عزیز؛ بمونیم برای هم :)
مسافر .
۱۵ تیر ۰۱:۳۴

خعلیم خفن طور و مرمووزاانه 

پاسخ :

😎😎

صخی
۱۵ تیر ۰۶:۳۹

حااااجی پراااااآم! مترسک رو برگردوندین واقعا؟ دمتووون گرم! دوستای من خیلی ذوق میکنن از برگشتنش! 

چیزه! این یاسی ترین رو هم برگردونید لطفا! مرسی. 

 

پ.ن: الان کاملا احساس میکنم تحت تاثیر روانی شما قراره هیپنوتیزم شم و اراده نداشته باشم😂😂😂😂 منو برنگردونید لطفا :| من هنوز جای کار دارم. 

چین گنده (چه قده) گرم برخورد کردین باهام؟ 😁 والا راضی به زحمت نبودیم. این دست پشت پرده پاسخ دهنده به کامنتا کیا؟ ببینم تو لیست خودیاس واقعا یا چی؟ :دی

پاسخ :

مترسک نرفته بود که برگرده ، دلش اینجا بود ما فقط یه خرده هلش دادیم :)
همه‌مون برای برگشتنش ذوق زده‌ایم :)
تلاشمون رو میکنیم :)

پس لطفا هیپنوتیزم شو و زودی برگرد و دوباره بنویس تا کیف کنیم همگی :)
تو درباره‌ی ما نوشتیم که "ما هم مثل شما چندتا بلاگریم" و بله کیه که صخی بلاگستان رو نشناسه؟ :)

+کامنت پر مبحث خصوصیت هم به دستمون رسید، ممنونیم صخی جان، ما درخواست‌های همکاری رو با آغوش باز می‌پذیریم و حتما بهت زحمت میدیم :)
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۱۵ تیر ۱۰:۰۷

چقدر جای خالی همچین چیزی حس میشد، مرسی و موفق باشید :)

پاسخ :

ممنون از محبتت ف.ع عزیز :)

مترسک ‌‌‌‌‌
۱۵ تیر ۱۰:۱۹

صخی تو هم برگرد 😉

پاسخ :

: )
عکاسِ فرفری!
۱۵ تیر ۱۲:۱۴

همه ی اهل بیان گمونم ذوق کردن با دوباره نوشتن مترسک! مرسی که باعث این خوشحالی بودین😁❤

من نمیگم کیو برگردونین و دوست دارم بشینم ببینم موفق به بازگشت کی میشید🤔😁😁

ولی خبببب اگه کاری حرفی سخنی چیزی بود ما هم در خدمتیم😎

پاسخ :

آره، همه‌مون کلی ذوق زده‌ شدیم :)
 خواهش می‌کنیم :)
امیدواریم که قدم‌هامون مثبت باشه و برگشتن و پرکار شدن بلاگرها همه‌مون رو خوشحال کنه :)
ممنون از محبتت عکاس موفرفری عزیز، حتما بهتون زحمت میدیم :)
رحیم فلاحتی
۱۵ تیر ۱۲:۳۶

مبارک باشه ! 

پاسخ :

ممنون، مبارک همه‌مون باشه :)
صخی
۱۵ تیر ۱۲:۴۰

مترسک من جدیدا گیر دادم که با بلاگرا دیدار کنم! ( از دو تا بلاگر فوق خفن هم رخصت دیدار گرفتم برا دو سه هفته آینده) خلاصه اگه میای بریم کافه برگردم؟ 😂😁

 

ابتدا سنگ بزرگ انداخته سپس در میرود 

پاسخ :

:))
@مترسک
علی محمدرضائی
۱۵ تیر ۱۶:۱۰

سلام

لطفا عرفان رو برگردونید

اگه خواستید من رو هم برگردونید خخخخخخخخخخخخ

پاسخ :

سلام
اگر بتونیم از تلاش کردن کوتاهی نمی‌کنیم :)
مگه شما قرار نیست که برگردید؟ :)
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: )‌‌‌‌‌‌‌
۱۵ تیر ۱۶:۳۰

می‌خواستم بگم مرسی و با کلی ذوق سرشار اومدم بگم ایول بابا چه ایده‌ای، ولی جمله‌ی "عرفان رو برگردونید" رو دیدم و بغضم گرفت.

کاش می‌شد برش گردوند..

پاسخ :

ممنون عزیز :)
ما هم از رفتن بلاگرها ناراحت میشیم، برای همین همگی تلاش میکنیم تا دوباره وبلاگ پررونق بشه و رفته‌ها برگردن :)
حتی خود شما دوست عزیز :)
علی محمدرضائی
۱۶ تیر ۱۰:۳۵

واقعیت ش اینه که من خیلی وقته دیگه نمی نویسم

پاسخ :

بله میدونیم ، ولی مگه قرار نیست برگردید به خونه ی مجازیتون ؟ :)
مترسک ‌‌‌‌‌
۱۶ تیر ۱۲:۰۹

@عکاس فرفری: خیلی ممنونم از محبتتون، لطف دارید

@صخی: ایشالا بعد از کرونا در خدمتم، قولم هم الکی نیست چون حوالی بهمن این طورا برنامه داشتم حدوداً ۱۰-۱۵ تا وبلاگ‌نویس رو اردیبهشت از همه جای ایران جمع کنیم بریم سعدآباد ولی متأسفانه کرونا برنامه‌هامون رو به‌هم ریخت، یعنی می‌خوام بگم خودم شدیداً مشتاق دیدار وبلاگی‌‌ام منتها الان صلاح نیست

پاسخ :

: )
عـلیـرضـ ـا
۲۹ تیر ۱۳:۵۵

راستی یه سؤال دارم ازتون.

این قالب رو آقا عرفان قبلاً براتون ساخته بود؟ :)

پاسخ :

ما قالب عرفان رو یکم تغییر دادیم.
زنبور آبی
۲۹ تیر ۱۵:۱۱

سلام 

مگر شما بتونید ما رو اینجا نگه دارین...

آخه همه دوستان رفتن. انگیزه ای نمونده که بیام بخونم و بنویسم⁦:-\⁩

پاسخ :

سلام
امیدواریم که همه با هم در کنار هم از پسش بر بیاییم.
میزان استقبال از بلاگردون نشون می‌ده که می‌شه امیدوار بود:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفان