صندلی داغ

 

سلام بر اهالی بلاگستان. امروز بلاگردون با یک بخش جدید اومده سراغ شما تا در این روزهای سرد برفی، تنور بلاگستون رو داغ کنه. درسته که صندلی داغ سابقۀ دیرینه‌ای در بلاگستون داره، اما بلاگردون، صندلی داغش هم متفاوته. ما امروز قراره نو عروس و داماد  بیان رو روی صندلی داغ بنشونیم و حسابی سوال پیچشون کنیم. 
امروز تولد آقای داماد هم هست و ما صندلی داغ‌مون رو به همین مناسبت از امشب شروع می‌کنیم. این صندلی تا تولد عروس خانوم یعنی تا یازدهم دی برپاست و قراره عروس و داماد از فردا خودشون به سوالات شما جواب بدن. انتظار داریم که با مشارکت حداکثری‌تون حسابی این زوج جذاب بیان رو به چالش بکشین.

این شما و این بهارنارنج و رمز حیات

۵۸ نظر ۳۶ موافق
خانم ۲۹۱۲
۰۷ دی ۲۱:۱۸

به به ... چه صندلی داغ خوبیه:))

اول از همه تبریک میگم تولد دو زوج گرامی رو :))

بعد اینکه من سوالم رو آخر از همه میپرسم :دی

البته اگر نپرسن.

پاسخ :


خیلی ممنون
هستیم در خدمتتون😊
Stella =]
۰۷ دی ۲۱:۲۳

مبارک باشه =)

خب از اول تا آخرشو تعریف کنید D:

پاسخ :


خیلی ممنون
از اول تا اخرش خیلیه و توی بیان گنجایش این حجم از کاراکتر رو در پاسخ  به یک نظر وجود نداره 😅
دقیق کجاشو میخواید بگیم؟
زری ...
۰۷ دی ۲۱:۲۴

عههههههههههههههههههههه

چه جذااااااااااااب *_*

 

مبارکاااااااااااااااااا

 

ان شالله خوشبخت بشن ^_^

پاسخ :


جذابیت از خودتونه^_^
سلامت باشید😊
AliReza ‌‌
۰۷ دی ۲۱:۴۹

به به خوشبخت باشن انشاءالله

.

با لحن مهران مدیری:

چی شد؟ :)

پاسخ :


خیلی ممنون

عرض کنم خدمتتون که به قول همسر دلمون گرفتار شد دیگه:)
هلما ...
۰۷ دی ۲۱:۵۳

مبارکه ^__^

ایول چه ایده باحالی :))

با سوالات خفن هستیم در خدمتتون.😎

پاسخ :


ایده های خفن را از ما بخواهید 😎

با پاسخ هایخفن تر مانیز در خدمتتونیم 😎😎
نرگس بیانستان
۰۷ دی ۲۱:۵۶

به به 

مستقیما به جفتشون میگم وقتی بهتون فکر میکنم بی درنگ لبخند میاد رو لبم

 

پاسخ :

  ما تا اخر عمر به شما ارادت داریم😊🤗
MIS _REIHANE
۰۷ دی ۲۲:۱۸

بع بععع

خب قبل از اینکه باهم عروسی کنین فهمیدین وبلاگ نویسین یا بعدش شیطونا؟ ^_^

نکنه از طریق وبلاگ اشنا شددددین (((=

 

پاسخ :

  اصلا شما با این حدس و گمان و ذکاوتتون باید کارگاه شمسی می شدید 😁 
بله از طریق وبلاگ باهم آشنا شدیم
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×
۰۷ دی ۲۳:۲۶

زوج وبلاگ نویس...چقدر قشنگ آخه...

سوالم اینه از هر کدومشون : وبلاگ نویس بودید که همو پیدا کردید یا وقتی همو پیدا کردید وبلاگ نویس شدید؟ 

پاسخ :

چشاتون قشنگ میبینه
بله از سال ۹۴ ۹۵ تو بیان باهم اشنا شدیم
‌‌ Mobina
۰۸ دی ۰۰:۲۲

به‌به مبارکه :))

انشالله همیشه خوشبخت و سلامت باشن 😍

تولدشون هم مبارک :)))) 

پاسخ :


خیلی ممنون😊
لطف دارید💚
سپاسگزاریم از شما
1 بنده ی خدا
۰۸ دی ۰۰:۳۷

واقعا مبارکشون باشه. هم ازدواجشون و هم تولداشون.ایشالا به پای هم پیر شن و با جمعی از بچه و نوه جشن بگین این 4 روزو.

+سوالم اینه چیشد که اینطوری شد؟ :دی

پاسخ :


سلام مهندس سلامت باشی😘🤗
خیلی ممنون

بقول یه بلاگر همه چیز از یه "نظر" شروع شد و آشنایی تدریجی با همدیگه و ...😅
امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
۰۸ دی ۰۷:۰۴

سلام مبارکا باشه :)

(آیکون دست و جیغ و هورا)

 

چقدر خوبه این خبرا وسط اون حجم بد از اخبار :)

 

سوال من اینه که همسرشون طلبه هستن عایا؟(بیشتر شبیه فضولی بود:/)

پاسخ :

سلامممم^_^
مرسییییییی😊

خیر همسر مهندس هستن ولی هردومون وب مذهبی داریم که متاسفانه من چندین ساله که زیاد فعال نیستم اما همسر هرشب اینستا بلاگ و تلگرام پست میزارن😊
(خواهش میکنم نفرمایید)
هیـ ‌‌‌ـچ
۰۸ دی ۰۸:۱۳

چرا به من شیرینی نمیدید؟ D:

پاسخ :

ما در خدمتتون هستیم😁
☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۰۸ دی ۰۹:۲۸

زوج وبلاگ نویسس...چه قشنگT_T

 

سوالای من:

چجوری با هم آشنا شدین؟

کی همو دنبال کردین؟ یادتونه؟

اگه از طریق وبلاگ آشنا شدین اولین بار کی همو توی دنیای واقعی دیدین؟:دی

پاسخ :

چشماتون قشنگ میبینه☺️

از طریق وبلاگ
سال ۹۴ البته اون زمان هنوز دنبال کردن نبود😅
ابان ۹۸
Stella =]
۰۸ دی ۰۹:۴۲

فقط فکر کنید بچشونم وبلاگ نویس بشه D:

من دارم خیلی جلو جلو میرم XD

پاسخ :

حالا بیاین خیلی هم جلو نریم:دی
واران ..
۰۸ دی ۰۹:۵۶

تولد آقای دوماد با تاخیر مبارک 🌸

و

تولد بهار نارنج هم که هنوز زوده :دی

ولی با این وجود پیشاپیش مبارک 🌼🌸

 

سلام :)

بهار نارنج بعد کرونا بیام شهرتون ، شیرینی مون محفوظه آیا ؟!:)

یا نه میپچونین :دی

سوال دیگه ای داشته باشم از خودت میپرسم :دی

البته هنوز سوال خاصی به ذهنم نمیاد :)

 

 

++

ان شاء الله در کنار هم درس عاشقی بیاموزین 🙏

و

همیشه ایام عاشق هم باشین ❤❤

 

پاسخ :

خیلی ممنون واران جان سلام:)
حتما عزیزم محفوظه😅

ان شاالله ممنون عزیزم
نرگس بیانستان
۰۸ دی ۱۰:۴۴

هیچ عزیز وایسا عقب دیر اومدی نخوا زود برو :))) این خانم و اقای محترم هنوز شیرینی منو ندادن :| :))

 

اینو بگید کی میایید اینجا پیش من؟ خدا شاهده جلو این همه ادم دارید جواب میدید بد قولی کنید رسوای بیاستانتون میکنم :))))))))))))

پاسخ :

جای اینکه بگید بفرمایید اینجا پاگشا کنم عروس و داماد رو میگی بیا شیرینی بده 😐😐
  همه چی عوض شده 😁

حالا بعد کرونا ان شاالله
نرگس بیانستان
۰۸ دی ۱۰:۵۲

1. علاقه اول از سمت کی شکل گرفت؟

 

2. واکنش طرف مقابل چی بود؟

 

3. چند وقت برای شناخت هم زمان گذاشتین؟

 

4. کی مهربون تره؟

 

5. کی غرغرو تره؟

 

6. کی شکمو تره؟

 

7. کی بیشتر به سلامتی اش اهمیت میده؟

 

8. تو این مدت تجربه (نه فقط کلام) ثابت کرده کی اون یکی رو بیشتر دوست داره؟

 

9. اینکه دو تا شهر مختلف و دور هستید چقدر خوبه چقدر بد؟ از چه نظر؟

 

10. اولین قهرتون سر چی بود؟

 

11. کی پیشقدم برای اشتی میشه؟

 

12. کی مغرورتره؟

 

13. کی صبور تره؟

 

14. نفر اول که علاقمند شد چطوری نفر دوم رو راضی کرد؟

 

15. کی میایید اینجا؟

 

16. شیرینی منو کی میدید؟

 

17. شیرینی منو چی میدید؟ 

 

18. خودتونید :))

 

19. دم بلاگردون گرم

 

20. هر کدوم از سوال ها رو نخواستید ج ندید. برا گرم کردن پست هر چی به ذهنم رسید پرسیدم. خودم بودم بعضی هاشو ج نمیدادم :))))

 

تقلب: میتونین هرکدوم رو نخواستین ج بدید با شوخی رد کنین بره :))

پاسخ :

۱اقا
۲خوب بود 😅یکم شوکه شدم یکمم خودمو زدم به اون راه
۳ سه تا چهارسال
۴ما
۵خانم😅
۶خانم😅
۷خانم
۸ما
۹جذابیتای خودشو داره
۱۰یادمون نمیاد زیاده 😅
۱۱بیشتر آقا
۱۲مثل همیم
۱۳اقا
۱۴با دادن وعده های انتخاباتی 😅😅
۱۵فعلا کروناست
۱۶هروقت اومدی اینجا
۱۷هرچی که میل داشته باشی😅😁
۱۸ yes, of course
۱۹واقعا دمش گرم
۲۰ما کلا پاسخگوییم😅
۱۵فعلا که کروناست

☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۰۸ دی ۱۱:۳۸

چجوری فهمیدین همو دوست دارین؟:)

البته اگه نمیخواین جواب ندینا:دی

 

پیش اومده کنار هم نشسته باشین ولی تو کامنتا با هم حرف بزنین؟

پاسخ :

ویژگی هایی که دنبالش بودیم توی همدیگه پیدا کردیم

خیر😅
1 بنده ی خدا
۰۸ دی ۱۲:۴۷

امان از این نظرا :دی

سوال بعدی اینه که شیرینی چی میخواین بدین؟ :))) 

و سوال بعدتر اینکه آقای رمز حیات، چه حسی دارین چنین همسری نصیبتون شده؟ :)))(قشنگ مشخصه طرف عروسم؟  :دی)

پاسخ :

هرچی که میل دارید

در پوست خود نمیگنجم:دی
زری ...
۰۸ دی ۱۲:۵۶

خب حالا یه دو تا از اون کامنت قشنگ عاشقانه هاتونو بذارین ما هم ببینیم :")) 

:دی

پاسخ :

ما کلا کامنت نمیزاریم برا هم صحبتامونم چتیه همیشه 😅
آقاگل ‌‌
۰۸ دی ۱۳:۴۰

این دانشگاه باهنر کلاً همراه با خیر و برکته :))))

.

چه صندلی داغ خوبی.

بریم و با کوله‌باری از سوال برگردیم.

البته یه سریا رو پرسیدن خب. نرگس خودش به تنهایی همه رو درو کرده.

یه سریا رو هم که کم و بیش می‌دونم. چه سخته زندگی و سوال طرح کردن. : | 

 

 

پاسخ :

بله😅

ما در خدمتیم:)
آرتـــمیس -
۰۸ دی ۱۴:۰۵

سلام:)

مبارک باشه^_^

سوال های من اینه که : 

چجوری فهمیدید وبلاگ نویس هستید ؟یعنی وقتی همو دیدین میدونستید وبلاگ نویسید ؟ :دی 

تا حالا برا هم پستای عاشقانه نوشتید ولی تو وبلاگ منتشر نکنید؟ یا اگر کردید چی بود؟ :دی

آخرین کامنتتون به هم دیگه تو وبلاگ چی بود؟  

عمر وبلاگ نویسی کی بیشتره؟ 

کی قشنگ تر می نویسه؟ :دی 

پاسخ :

سلام..
خیلی ممنون^_^

وبلاگ نویس بودیم باهم آشنا شدیم😅
آره نوشتیم اما یا خصوصی منتشر کردیم یا یه جا جدا نوشتیم برای هم
کامنت نمیزاریم برای هم، جواب پست هارو هم چتی بهم میدیم. مگر مواقعی که مثلا وب همسر پست میزارم موردی داره توی کامنت صحیحشو میزاره تا پیست کنم

خانم
قطعا خانم😊
AliReza ‌‌
۰۸ دی ۱۴:۱۶

گرفتار قلم همدیگه شدین؟ :)

پاسخ :

در ابتدا بله ☺️
نرگس بیانستان
۰۸ دی ۱۵:۴۸

@آقاگل جور همه رو کشیدم:)))

والا دیدم کسی روش نمیشه سوال کنه خودم زحمت شو کشیدم😁😂

 

سمیراااااا پاکشا؟؟؟؟ 

اقا من جلو جمع از این عروس و دوماد دعوت میکنم تشریف بیارن خونه ام به صرف یک هفته ده روز مهمونی 

قول میدم بهشون خوش بگذرونونم 😂😂

حالا هر کی نیاد :/ :)))

پاسخ :

شما زحمت کشی

خیلی ممنون چشمم ان شاالله بعد کرونا و مراتب رسمی تر دعوت فرصت بشه خدمتتون میرسیم😁
AliReza ‌‌
۰۸ دی ۱۶:۱۰

اینکه شهرتون از هم فاصله داره واقعا اذیت کننده نیست؟ -_-

پاسخ :

چالش های خودشو داره قطعا سختی های خودشو خواهد داشت.. خیلی همراهی طرفین در این امر مهمه
MIS _REIHANE
۰۸ دی ۱۷:۰۸

((((((((((((((((((: اقا خیلی خوشحال شدم

اتفاقا از کارگاه شمسی بودنم بدم نمیاد (((((:

به پای هم روز ب روز جوون شین.وبلاگاتونم ادامه بدین.دوستون داریم.

پاسخ :

خداروشکر ☺️☺️
مرسی ان شاالله🌷
ارادتمندیم🌷💚
آقاگل ‌‌
۰۸ دی ۱۷:۰۸

اینکه نرگس یک هفته کسی رو دعوت کنه خونه‌اش خیلیه‌ها. :)) برای هرکسی چنین دعوتی نمی‌کنه. از من گفتن بود.

.

.

سوال بپرسم.

واکنش خانواده‌ها نسبت به این شکل از آشنایی چی بود؟ آیا در جریان بودن که چطوری آشنا شدید؟ 

قراره توی عروسی شیرینی کلمپه با چه طعمی بخوریم؟ 

فعلاً این دوتا باشه.

پاسخ :

بله بله:))البته ما آدمای خاصی هستیم:دی

خب اول اینو بگم هردوی ما توی خانواده و فامیل خودمون جایگاه ویژه ای داشتیم به این صورت که از نظر همه اطرافیان از همه عاقل و فهمیده تر بودیم.. بنابراین همه میخواستن ببینن ما چه میکنیم و فکر کنید بفهمن ما مجازی عاشق شدیم. خب شوک یزرگی برای خانواده ها بود از نظرشون کاملا غیرعقلانی بود انگار که فریب خورده باشیم بنابراین هر دو طرف قضیه با مخالف اولیه روبه رو شدیم.. اول خانواده آقا.. اما بعد از آشنایی خانواده ها با یکدیگر خداروشکر نگرانی ها حل شد و خوب پیش رفت

شیرینی هم چشم:)
 Ali ..
۰۸ دی ۱۷:۲۸

اگر یه نفر مثل شما عاشق کسی تو بلاگ بشه، به نظرتون چی کار 

کنه بهش برسه و باهاش ازدواج کنه؟

و 

برای رسیدن به هم چه ها کردید؟ می دونم زیادند ولی اون که

از همه مهم تره رو بگید؟

و

خوشبخت باشید پیش هم تا آخر عمرتون ان شاءالله

پاسخ :

اول از همه تکلیف خودتون رو با خودتون عقلتون ودلتون کامل مشخص کنید همه جوانب رو بسنجید خانواده رو کاملا بررسی کنید .. که تا کجا همراهیتون میکنن تا کجا حاضرید پیش برید تا چه شرایطی اوکی هستید 

خیلی ممنون سلامت باشید
نرگس بیانستان
۰۸ دی ۱۷:۵۸

@آقاگل میگم اگه دلت خواست بذار یه نیمچه آبرویی برا من بمونه. خداوکیلی شما از من کی بدی دیدین هی چپ . راست داری جلو مردم آبروم رو میبرید؟

والا بخدا قبلا میگفتم اقا گل خیلی ارج و قرب بیشتری داشتم تا الان که درست مینویسم :|

 

@سمیرا دخترم من چطوری دیگه مراتب رسمی تر به عمل بیارم؟؟ جلو این همه ادم دارم دعوتتون میکنم دیگه! 

کرونا هم حالا حالا ها هست :( 

وخیزید بیایید بابا :)) 

البته از اونجایی که الان سنگ هم میترکه پیشنهاد رفاقتانه طور ترم(عجب وازه ای شد!) اینه که برای اسفند یا اردیبهشت بیایید. فروردین هم که احتمالا نمیذارن :))

پاسخ :

خیلی ممنون مرسیییی
دست شما درد نکنه

AliReza ‌‌
۰۸ دی ۱۹:۲۱

لطفا هر دو عزیز بگین چجوری ماجرا رو با خانواده هاتون در میون گذاشتین D:

پاسخ :

آقا: مدتی بود خانواده من دنبال دختری میگشتن که متناسب با خواسته ها و علایق من باشه اما خوشبختانه موردی که توجه منو به خودش جلب کنه در بین این دخترخانم ها نبود و یا بالعکس من برای اون خانم ها، لذا خود خانواده خواستن اگر دختری رو میشناسی معرفی کن. و من همسرم رو معرفی کردم در ابتدا جا خوردن مررد بودن و میشه گفت مخالف اما بعد مدتی من رو در این راه همراهی کردند و بعد از آشنایی با رضایت تمام با این امر موافقت کردن
خانم: خانواده من هم همینطور اول مخالفت کامل ولی بعد شنیدن صحبت های همسر و خانوادشون خودشون موافقت کردن
اینم بگم ما هیچکدوم تو این راه لجبازی و اصرار نکردیم در مقابل خانواده ها و کاملا ادب داشتیم و این خودش کمک کرد
آسـِ مون
۰۸ دی ۱۹:۲۳

سلاااام* خوشبخت باشید:)))

سوال من اینه که با توجه به نگاه غیر جالبی که به آشنایی در فضای مجازی هست در دور و اطراف ما و خانواده ها..

چطوری این قضیه رو مطرح کردید با خانواده هاتون؟

براشون عادی بود یا چالش داشتین؟

 

پاسخ :

سلام خیلی ممنون سلامت باشید
بله طبیعتا چالش های خاص خودشو داشت اما بعد صحبت و آشنایی به سرعت حل شد
کامل ترشو توی کامنت های قبل توضیح دادیم:)
آسـِ مون
۰۸ دی ۱۹:۲۸

دومین سوالم اینه که با توجه به اینکه مذهبی و معتقد هستید

 این سه چهار سال صحبت مداوم ،

فکر نمی کنید حسابش همون حساب دوستی و این حرفا بود؟

 

ببخشید که سوال به این ریزی میپرسم

دوست نداشتین جواب ندید^

 

پاسخ :

آقا: دوستانی که من رو میشناسن و بلاگر های قدیم بیان میدونن که در پنج و یا چهار سال گذشته کار من تبلیغ دین بود و طبیعتا صحبت های زیادی در این مورد بین من و بلاگرهای زیادی رخ میداد و هستن بین این جمع بلاگرهایی که من رو به خوبی میشناسند از اون زمان. صحبت ها با همه به صورت متعارف بود و هیچ چیز غیر متعارفی بین من و بلاگری نبود و صحبت های من وهمسرم هم در او زمان دائمی نبود گاهی حتی چندین هفته یا ماه بیخبر بودیم از هم و به محض ایجاد علاقه بین من همسرم و جدی شدن قضیه خواهرم به عنوان واسطه با همسرم ارتباط گرفتن.
آسـِ مون
۰۸ دی ۱۹:۳۲

سومین سوالم راجع به ظاهر هست:)

قبل از دیدار حضوری همدیگه رو دیده بودین؟

اگر نه،

نترسیدین در دیدار حضوری واقعا همدیگه رو نپسندید و منجر به ناراحتی و ...بشه؟

یا ایییینقدر ظاهر براتون مهم نبود و فقط روح و شخصیت براتون مهم بود که اصلا این قضیه رو در نظر نگرفتین

پاسخ :

قبل دیدار حضوری تصویر هم رو دیده بودیم

Mr Ghost32
۰۸ دی ۱۹:۵۶

چه باحال

من هر سوالی داشتم بقیه پرسیدن :دی

پاسخ :

ممنون.باحالی از خودتونه :دی
ع‍ی‍نک ...
۰۸ دی ۲۰:۴۹

سلااااام :)

 

وااای چرا اینقدر جذاب آخه؟ @_@

 

من ترجیح می‌دم هیچ سوالی نپرسم، فقط می‌تونم بگم:

ایشالا خوشبخت بشین و به پای هم همیشه جوون بمونین :))))

پاسخ :

سلام 

چذابی از خودتنه

خیلی ممنون از آرزوهای قشنگتون . ان شاالله شما هم به آرزوهای دلتون برسید

ریحانة السادات
۰۸ دی ۲۰:۵۰

سلام.خب ما نشسته بودیم تو وب استلا هی درباره دو زوج خوشبخت بیان حرف می زدیم :) اصلا هم به روی خودم نمیارم که خودم حرفشو شروع کردم خودمم در همون کامنت همه رو متفرق کردم :دی

وای این خیلی عحیب و جالبه. سوالای آسـ مون هم خیلی خوب بودن :)

 

@نرگس بیانستان مگه وَخِزِن نبود؟ D:

پاسخ :

سلام 
خیلی ممنون البته ما اولین زوج بیانی نیستیم:)
نرگس بیانستان
۰۸ دی ۲۰:۵۳

@ریحانه السادات یزدی هستی یا‌چی؟

اصفهانیا میگن وخیزید

1 بنده ی خدا
۰۸ دی ۲۱:۰۹

@نرگس بیانستان

😂اقا اینا اول باید شیرینی بدن تا بعد ما پاگشا کنیم.بد عادتشون نکنین

 

پاسخ :

بد عادت چیه؟:))) الان باید کمپین میزدید از بیان میخواستید تا به زوجای بیانی هدیه ویژه بده حالا میگی پاگشا نکن؟ مهندس این بود آرمان های ما؟:))
آسـِ مون
۰۸ دی ۲۱:۱۰

اگر میشه سنتون رو هم بگید حدودی:دی

 

پاسخ :

29و 23:)
Park Hirai
۰۸ دی ۲۱:۲۱

چه جالب مبارک باشه 😍

وااای دیگه فک کنم خیلی بهتون خوش بگذره چون علایقتون یه چیزه :)

هی میشینید کنار هم مطلب میزارید XXXXXD

چیشد که اصلا به فکر ازدواج افتادین؟D:

پاسخ :

ممنونم.سلامت باشید
صد درصد هم یک چیز نیست علایق ولی مشترکات هم کم نیست و خب خیلی وقتا جذابیتش هم به همین تفاوتاشه

خب تو سن ازدواج بودیم:)))
ریحانة السادات
۰۸ دی ۲۱:۲۵

@نرگس بیانستان

اوا،ببخشید من فکر کردم اهل خراسان/مشهد اید :دی

اونا میگن وَخِزِن D:

نرگس بیانستان
۰۸ دی ۲۱:۴۷

@۱بنده ی خدا 

به نکته خوبی اشاره کردید

سمیرا رد کن بیاد کلمپه ها رو عزیزم

جناب مهندس شما هم قوربون دستت یه قالی دستبافت بفرست بیاد. ترجیحا رنگ شاد :))

1 بنده ی خدا
۰۸ دی ۲۲:۰۷

😂کلمپه های منم با مال نرگس بفرستین پس،پول پستتون زیاد نشه.

کمپینم میزنیم براتون :)) چی دوست دارین بگیریم از بیان براتون؟

پاسخ :

جون بخواه مهندس😘

دیگه هرچی کرمتونه. هرچی بیشتر بهتر😅
 Ali ..
۰۸ دی ۲۲:۱۰

سلام 

یه هدیه فوق العاده برای تازه زوج دارم

از اون مجازیااش

دوره ازدواج موفق

امیدوارم بهترین برای همدیگر باشید.

یه ثبت نام کوچک لازمه

پاسخ :

سلام
خیلی هم عالی، لطف کردید واقعا ممنون
ان شاالله🌷
هیچکس ...
۰۸ دی ۲۲:۴۵

😂 بیان بلخره یکی رو به یکی رسوند

خب بعد این ک هم و حضوری دیدین علاقه مند شدین یا قبلش ؟

یه سوال بی ربط از اقا (البت چون تو کامنت بالا دیدم وگرنه پاسخ فرقی نمیکنه) مگ حرف زدن تو بیان (مثل چت روم ها و شدید تر از اونها )​ مسئله داره :/ ؟

 

اسم بچتون اگ پسر یا دختر شد میخواین چی بزارین  ؟؟​؟ (بماند واس بعد هم نداریـــم 😂 )

 

خانواده ها  وقتی میخواستن مخالفت کنن چی گفتن ؟؟

 

و اگ همچنان مخالفت میکردن بیخیال هم میشدین ؟​

 

و تهش بایستی بگم خیلی خیلی تبریک میگم از خوش ترین خبر هایی بود که تو بیان خوندم

پاسخ :

ما اولین زوج بلاگی نیستیم
قبلش
من نگفتم مساله داره، گفتم صحبتهامون معمولی بود مثه همین صحبتایی که بین و شماست

اسم بچه مونو میذاریم بچه بیان 😂

مخالفتایی از قبیل دوری راه، عدم شناخت، تفاوت فرهنگی و ازین دست قبیل

نه بیخیال نمیشدیم، ولی قطعا تا خود خانواده ها از ته دل راضی نشن جالب نیست و تحت هرشرایطی باید احترام نگه داشت

خیلی ممنون ان شاءالله خبرهای خوش بیشتری بشنوید
آسـِ مون
۰۸ دی ۲۲:۴۸

سلام دوباره

در واکنش به جوابی  که به سوال دومم دادین

باید بگم احسنت و کارتون درسته و خدا خیرتون بده

و به خواهرتون^^

من خیلی دوست داشتم اگه برادر داشتم حتما کمکش می کردم تا فرد مورد علاقشو پیدا کنه یا بهش برسه^^

ولی خب برادر ندارم و قسمت نیست :دی

خوشبخت باشید انشالله****

پاسخ :

سلام خیلی ممنون سلامت باشید

🌷☺️
احسان ‍‍
۰۸ دی ۲۳:۰۵

به به :) خیلی خیلی مبارک باشه... ان شاء الله که خوشبخت و شاد باشین.

خُب چون سوالی که من می‌خواستم بپرسم رو بقیه پرسیدن ، من فعلاً یکم می‌خونم تا یکم سوال بیاد تو ذهنم. :)

پاسخ :

خیلی ممنون.همچنین. سلامت باشید
خیلی هم عالی:)
•miss writer•
۰۸ دی ۲۳:۵۶

چه جالب! ماجراهای جالبی داشتید!

سوالا رو که بچه‌ها پرسیدن و طبق معمول من رسیدم به ته دیگ :(

امیدوارم که خوشبخت باشید :)

دستتون رو سر ما مجردا :))

پاسخ :

🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻😁

خیلی ممنون سلامت باشید
احسان ‍‍
۰۹ دی ۰۰:۱۰

من یه بار سعی کردم همسرم رو وبلاگ نویس کنم. حتی براش صفحه و یه قالب خیلی شیک هم درست کردم ولی همسرم همون دفترش رو بیشتر دوست داره :|

پاسخ :

خب دیگه برای کسایی که تازه میبینن شاید جذاب نباشه:)
هلما ...
۰۹ دی ۰۰:۵۴

تصمیم گرفتین شهر کدوم یکیتون زندگی کنید؟! یا شهر سوم؟!

[خیلی فضولم؟!🙄]

پاسخ :

تصمیم قطعی و صد در صدی نگرفتیم
فعلا گزینه تهران روی میزه تا ببینیم خدا چی میخواد
هلما ...
۰۹ دی ۰۱:۱۸

برا تلطیف فضا بگم: بهارنارنج رو تاحدودی شناخت داشتم به‌واسطه دوستان مشترک، رمز حیات در حد اسم شنیده بودن و گذری رد شدن از وبلاگشون که فکر میکردم دخترن :)) وقتی خبر ازدواجتونو شنیدم قیافه‌ام دیدنی بود. خلاصه که خوشبخت باشید و یه عالمه حال دلتون با هم خوب باشه، درضمن جناب رمز حیات سوای شیرینی ازدواج اون انعام پاقدم رو هم لطف کنید لطفا، یکم بعد از ازدواج من شمام ازدواج کردین و دختر به این گُلی قسمتتون شد. حواسم هستااا :))

پاسخ :

دیگه ما شدیم دختر؟؟😅البته حق دارید من خیلی وقته فعالیتی ندارم و فقط تولید محتوا در رمز حیات دارم..
خیلی ممنون. هم‌چنین خوشبخت و سلامت باشید. شیرینی هم قابلتونو نداره
قطعا حواسم هست😊
نسرین ⠀
۰۹ دی ۰۹:۳۹

منم مجدد تبریک می‌گم بهتون و یه سوال مهم دارم ازتون.

من خودم به ازدواج وبلاگی دید مثبتی دارم، یعنی حس می‌کنم آشنایی‌ای که از طریق کلمات و افکار شکل بگیره می‌شه روش حساب باز کرد، اما سوالی که همیشه تو ذهنمه اینه که چطوری میشه اعتماد کرد به دوام این رابطه و چطور میشه در عین دور بودن، نزدیک بود و به ازدواج فکر کرد؟! 

پاسخ :

اشناییت ما عرض کردیم ۴ سال بود
صحبت زیاد باهم داشتیم
زیاد همدیگه ب چالش کشدیم
و انسان موجود متغییریه
اخلاقش ب مرور زمان تغییر میکنه
اعتقاداتشم همینطور
وقتی دیدیم بعد ۳ ۴ سال علی رغم یه سری تغییرات در روحیه های یکدیگر ولی شاکله شخصیتی و اخلاقی طرفمون ثابت مونده همین منجر به اعتماد شده
البته نکته خیلی مهم این قضیه بحث توکل و توسل هست
چون ممکنه با همه این تفاسیر و رعایتا و بررسیا دچار تصمیم اشتباه بشه ادم
خدارو واقعا ما شاکریم بابت این اتفاق

وقتی شما تو شهر و محل زندگیت گزینه مدنظرت هرچی میگردی پیداش نمیکنی و تو یه شهر دور پیداش میکنی، نمیری جلو؟
مگه چقدر میخوایم عمر کنیم که از همسر دلخواهمون بخاطر دوری راه بگذریم.
ما شهرامون از هم دور بود ولی ذهنامون نزدیک بود بهم و همین سبب ازدواجمون شد

در کل بنظرم بستگی بخود فرد داره
فرشته ...
۰۹ دی ۱۰:۲۹

سلام :)

خیلی بهتون تبریک میگم، ایشالا همیشه خوشبخت و سلامت باشید:)

 

من یه سوال بپرسم که شاید جنبه‌ی فضولی هم داشته باشه ولی چون صندلی داغه میپرسم شما هم مختارید به جواب دادن :))

4 سال پروسه‌ی اشنایی بوده و گفتید با هم در ارتباط بودید پس بعدش چرا خواستگاری بقیه می‌رفتید خب؟ یعنی نمی‌دونستید که بهش علاقه دارید؟ :دی

 

 

پاسخ :

سلام
خیلی ممنون سلامت باشید
همون طور که عرض کردم صحبت ها دائمی نبود و معمول بود درمورد چالش هایی که داشتیم و چهارچوب دار بود
علاقه که واقعیتش علاقه بود ولی شرایط ازدواج نداشتم من از طرفی مواردی مثل دوری راه مجازی بودن و... موجب شده بود که فکر کنم خب من شاید همینجا چنین دختری رو پیدا کنم که زهی خیال باطل
خانم: دقیقا همینطور بود برای هم احترام قائل بودیم ولی بخاطر فاصله و موارد دیگه فکرمون به این سمت نمیرفت بنظرم فکر میکردیم ما نمونه ادمی هستیم که هرکدوم دنبالشیم و اصرار داشتیم همینجا پیداش کنیم ولی به قول همسر (ای که او که نی که😂) یعنی هیچکس اون نمیشد
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۹ دی ۱۴:۲۸

سلام و خسته نباشید و آروزی عاقبت به خیری برای شما:)

سوال:

چند سال دیگه متوجه بشین دخترتون یا پسرتون از طریق مجازی با کسی آشنا شده و داره باهاش صحبت می‌کنه. واکنشتون چیه؟

پاسخ :

سلام خیلی ممنون سلامت باشید اینکه ما الان کنار همیم رو مدیون خانواده هامون هستیم که منطقی برخورد کردن چون میدونستن اگر دل ما گیره نمیتونیم به فکر دیگری باشیم از طرفی مارو کامل میشناختن. و  با ما قرار گذاشتن منطقی و حضوری به شناخت و تحقیق ادامه بدیم. ماهم حتما همینکارو میکنیم که فرزندمون بهترین انتخاب داشته باشه ان شاالله و اگر هم مناسبش نبود کمکش میکنیم ببینه
؟؟؟
۰۹ دی ۱۵:۰۶

چه خانم چه اقا ....هیچوقت با خودتون نگفتید اگه ببینمش وحضوری باهاش حرف بزنم بفهمم اونقدرام که فکر میکردم ازش خوشم نمیاد ، چه شکلی قضیه رو تموم کنم ؟

 

+ اولین باری که همو حضوری دیدید کجا بود؟

 

+هر کدوم تو چه شهری زندگی میکنید ؟

پاسخ :

اول اینکه بگم من به شخصه حس خوبی به نظر ناشناس ندارم..نظر شخصیه شاید غلط باشه، ولی بنظرم آدمی که حرف بدی نمیزنه دلیل نداره ناشناس باشه

چون تصویر همدیگه دیده بودیم این تصور خوش نیومدن تو ذهنمون هیچ وقت نیومد

دوران نامزدی زیاد همو دیدیم اما قبل اون یکبار ابان ۹۸

Sophia **
۰۹ دی ۱۶:۲۳

وایییییییی خودایا چقدر عجیبببببببببببب @-@

چقدر رمانتیک با یک نظر * اشک در چشمانش حلقه می زند :)*

خوشبخت باشید

 

پاسخ :

^_^
ممنونمممم☺️
سلامت باشید
حسـ ـن
۱۱ دی ۱۴:۰۹

سلام

تولدت مبارک 💞🌹🌹🌹🌹

پاسخ :

سلام
🤗ممنون
گلاویژ ...
۱۱ دی ۱۹:۱۷

تولدت مبارک تازه‌عروس بیانستان:)

پاسخ :

ممنون عزیزم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفان