کمی از خودمون


توی این مدت، خیلی‌ها ازمون پرسیدن که تیم بلاگردون کیا هستن و ما این بار اومدیم از خودمون بگیم. ما یه تیم هفت نفره از بلاگرهای بیان هستیم، اینجا هر کس خودش رو با لحن و ادبیات خاص خودش، معرفی کرده، هیجان کار اینجاست که شما باید حدس بزنین که هر معرفی مربوط به کدوم بلاگره.

نفر اول: می‌تونستم یه زن موفقِ سی و دو ساله، در آستانه چاپ سومین رمانش باشم، عصرها نسکافه بخورم و از بالکن خونه به افق‌های دور خیره بشم، اما یه بلاگر معلمم که  دارم روی اولین مجموعه داستانم عقب‌گرد می‌کنم و اوج خوشحالیم بزرگترین عضو بلاگردون بودنه. (نسرین وبلاگ زمزمه‌های تنهایی)

نفر دوم: هیچ‌کس هنوز نمی‌دونه من آرومم یا پرانرژی و شیطون، اما همه می‌دونن که اگه نقاشی و رنگ‌آمیزی بوم دنیا دست من بود، احتمالا همه بچه‌ها رو خندون، همه خونه‌ها رو پرنور و گرم، همه خونواده‌ها رو خوشبخت، همه نویسنده‌ها رو چپ‌دست و البته همه‌ی آدما رو وبلاگ‌نویس می‌کشیدم و در آخر یه سطل رنگ بنفش روی بوم می‌پاشیدم. و البته در اون بوم نقاشی جنوب، اینقدر گرم نبود! (بانوچه وبلاگ ول کن جهان را...قهوه‌ات یخ کرد)

نفر سوم: میگفتن هنر تو این مملکت برات نون و آب نمی‌شه...تو که محاسنتم نمی‌تراشی دیگه بدتر...لجوج بودم و مشتاق. با ریش نتراشیده و دل خراشیده وارد شدم...من از همونام که طعم همه غذاها رو می‌چشن...ازین شاخه به اون شاخه پریدن توی خون من بود. از قصه‌نویسی پریدم به روایت‌نویسی. از روایت‌نویسی به ویراستاری. تا اینکه دیدم اینا نون برای زن و بچه نمیشه...رفتم سر کوچه نون بگیرم...هزار سال طول کشید... (حاج مهدی وبلاگ سفر نویسنده)

نفر چهارم: تنها متولد آخرین دهه هزاره دوم میلادیِ جمع بلاگردونی‌ها نیستم، اما کم‌حرف‌ترین‌شون چرا. کار من طراحی عکسا و کارای گرافیکی تیمه. (رامین وبلاگ عقاید یک رامین)

نفر پنجم: عاشق استعاره‌نویسی‌ام، خوراکم برعکس اون یکی دوستمون، پستای طولانیه، سکوتم ترسناکه و معتقدم خدا یکی، مجنون یکی و لیلا هم یکی! (مترسک وبلاگ یک مترسک)

نفر ششم: دختری از دیار ارسبارانم، یه مهندس که تو خانواده‌‌‌ای ادبی قد کشیده، یه بهمن ماهی چشم‌سبز که در آستانه‌ی مهمترین اتفاق زندگیشه، نوشتن رو دوست دارم و وبلاگم برام خیلی عزیزه. و در اخر خوشحالم که من هم عضوی از گروه بلاگردونم. (هلما وبلاگ سکوت من صدای تو)

نفرهفتم: اگر توانایی چند تغییر کوچک در دنیا را داشتم احتمالا تابستان را حذف می‌کردم، یا شاید هم ۴ فصل دنیا را زمستانی می‌کردم، الویه را حرام و شرجی را بلای آسمانی در مواقع عذاب!  اما حالا که دنیا در دستان من نیست ساکن یکی از شهرهای جنوبی و گرم ایرانم، دوست‌دار شعر، زمستان، نوشتن و ...! 
از خوشحالی‌ این روزهایم هم می‌توان به کوچک‌ترین عضو گروه بلاگردون بودن اشاره کرد.(فرشته وبلاگ هواتو کردم)

توجه : همزمان با انتشار پست بعدی این پست ویرایش شده و کنار هر معرفی اسم شخص همراه با لینک وبلاگش قرار خواهد گرفت :)

ما رو در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال کنید:

✅ آدرس صفحه اینستاگرام بِلاگِردون  Instagram.com/blogerdoon
✅ آدرس کانال تلگرام: t.me/blogerdoon
۳۸ نظر ۲۰ موافق
Anne Shirley
۰۵ مرداد ۱۲:۲۲

آمم الان حدس‌هامونو اینجا بگیم دیگه؟ 

پاسخ :

بله آنه جان همینجا کامنت بذارین.
^_^ khakestari
۰۵ مرداد ۱۲:۴۲

نفر اول نسرین جان هست😍

نفر دوم خیلی مطمئن نیستم اما فکر کنم دخترکوچیکه اقای شیری😍

نفر سرم مترسک هست🙄مطمئن نیستم بین سوم و پنجم شک دارم😐

نفر چهارم رامین هست 🙂

نفر هفتم گلاویژ😅عایا درسته حدسم؟

پاسخ :

 هم غلط داشتی، هم درست و هم حتی جابه‌جا :))

+در گوشت بگم که گلاویژ عاشق الویه است :))
-- دژاوو --
۰۵ مرداد ۱۲:۴۳

آخرین دهه هزاره دوم میلادی یه متولد داره که هانریش بل میخونه!

پاسخ :

آفرین:))
عکاسِ فرفری!
۰۵ مرداد ۱۲:۴۸

از روی متن همه میگن من از روی عکس بگم😁😂

اونی که گیتار دستشه مترسک ، اونی هم که عینک داره رامین🤔مهم نیست درست گفتم یا نه😁😂مهم اینه با دیدن عکس اونا به ذهنم اومدن😁😁😁

پاسخ :

باریکلا به شما:))
خب حالا کدوما اینایی که میگید هستند؟!
امّــــ شـــهــــر‌آشـــــوبـــــــ
۰۵ مرداد ۱۲:۴۹

نفر سوم میرزا مهدی نیستن احیانا؟

پاسخ :

میرزا مهدی کدومشون؟!
اَسی ...
۰۵ مرداد ۱۳:۰۰

نفر اول نسرین

دوم بانوچه

سوم مترسک

پنجم شاید شباهنگ!

پاسخ :

یه خرده بیشتر تلاش کن :))
بهارنارنج :)
۰۵ مرداد ۱۳:۰۶

اقا من با اسی موافقم

پاسخ :

جوابم به اسی رو بخون.
 Ali Safari
۰۵ مرداد ۱۳:۱۲

با اَسی...موافقم.

پاسخ :

بیشتر تلاش کن
هانی هستم
۰۵ مرداد ۱۳:۲۷

چه آدمای جذاب و خفنی. 

من در این حد تخصصی بیانی‌ها رو نمی‌شناسم پس حدسم نمی‌زنم. 

+نمیشد بلاگردون رو به اینستا و تلگرام نمی‌آلودید؟! من فکر می‌کنم بهتره آدما رو از اینا بکشیم بیرون یا دست کم کم‌رنگشون کنیم.

پاسخ :

جذابی و خفنی از خودتونه :)
هر طور مایلید :)

+ هدف ما برگردوندن بلاگرهای رفته و موندن بلاگرهای فعلیه و برای اینکار باید بتونیم بلاگرها رو توی همه‌ی سیستم‌هایی که فعالیت میکنن یه جا جمع کنیم و بعد بهشون یادآوری کنیم که اینجا هنوز هست :)
فعالیت اصلی و هدف بلاگردون وبلاگه و دو جای دیگه برای معرفی اینجاست :)
اَسی ...
۰۵ مرداد ۱۳:۳۵

آقا همه با من موافقن، چرا شما نیستید؟! :دی

پاسخ :

همین اختلاف سلیقه دنیا رو زیبا میکنه :دی
آشنای غریب
۰۵ مرداد ۱۳:۴۳

اول نسرین

دوم ثریا شیری

سوم سعید؟!

چهار و پنج ؟

ششم هلمای پری

هفتم فرشته

پاسخ :

به نظرم کمی بیشتر تلاش کن :))

همزمان با پست بعدی تو همین پست جواب‌های صحیح رو میگیم بهتون :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۵ مرداد ۱۳:۵۶

اول: نسرین خانم

دوم: بانوچه!

سوم: حاج مهدی!

چهارم: آقا رامین

پنج: مترسک! (اینو می‌تونستم دردانه بگم! ولی با توجه به عکس باید سه تا از آقایون اسم ببرم:-/)

شش: هلما

هفت : فرشته

پاسخ :

چه حدس‌های جذابی :))
ولی به نظرم همچنان تلاش کن و منتظر باش که ببینی چندتا گل داشتی و چندتا اوت :))
شارمین امیریان
۰۵ مرداد ۱۴:۱۴

سلام.

من فقط دومی رو حدس زدم ثریا باشه که بعد دیدم حدس بقیه هم همینه.

بقیه رو فکر کنم کلا نشناسم. چون کسایی که تو کامنتها حدس زده شدن رو یا نمیشناسم یا در حد یه اسم میشناسم.

پاسخ :

سلام 
فقط میتونم تلاش‌ دوستان رو تحسین کنم :))

پس منتظر پست بعدی و ویرایش این پست باش :)
زری ...
۰۵ مرداد ۱۴:۲۵

کنجکاو شدم بدونم که عکسا رو با چه برنامه ای طراحی می کنید ؟

( هیچ اطلاعاتی در این باره ندارم فقط کنجکاو شدم )

 

گیتار به دست ، اقای مترسک :)

پاسخ :

با illustrator

منتظر پاسخ‌ها باش :)
عاشق بارون... ⠀
۰۵ مرداد ۱۴:۲۹

تو عکس‌ها اونی که گیتار دستشه شبیه مترسکه! :)

متن هم دومی بانوچه باشه فکر کنم. حنانه هم باید بین‌شون باشه احتمالاً! :دی

کلاً نمی‌دونم! :دی ولی با اون نفر هفتم در حذف کردن تابستون موافقم! :)))

پاسخ :

بیشتر تلاش کن و منتظر پاسخ‌های این پست باش :))

نفر هفتم: حیف که دستمون به جایی بند نیست :|
بهارنارنج :)
۰۵ مرداد ۱۵:۱۲

@آ سی

بیشتر دقت کن خب خواهر من:|

پاسخ :

و ایضا خودتون :))
زری ...
۰۵ مرداد ۱۵:۱۷

ایشون نفر هفتم هستند ؟!

پاسخ :

ایشون هم به هر حال میتونن یه حدس باشن :))

منتظر اعلام اسامی باشید حتما :)
میرزا مهدی
۰۵ مرداد ۱۶:۱۸

سلام نسرین اولی و فرشته آخریه. خودت رو نتونستم حدس بزنم. 

 

+خطاب به ام شهر آشوب. من همین که تووبلاگ خودم مینویسم شاهکار کردم. و شاهکار دوم اینکه فکر کنم باز یه میرزا مهدیِ دیگه، ظهور کرده..... :))

پاسخ :

سلام :)
حدس‌های جالبی بود، منتظر پاسخ‌ها باشید ولی :))

:))
@ام شهرآشوب
Anne Shirley
۰۵ مرداد ۱۷:۱۳

اولی خانم معلم بیان نسرینه =) 

دومی ثریا باید باشه فکر کنم

سومی یا شایدم پنجمی مترسکه که تو عکسا کاملا مشخصه کدومه :))) 

چهارم یا رامینه یا چارلی! 

ششم هلما!

هفتم ندومبه :-" 

 

و آقا یه سوال! هردفعه یکی کامنت جواب میده یا یه نفر مسئول کامنت‌هاست؟ 

پاسخ :

حدس‌های قشنگی بود :)
ولی منتظر پاسخ‌ها باش که ببینی چندتا تیرت به هدف خورده و چندتا خطا رفته :))

چرخشیه، یعنی همه‌ی اعضا تو پاسخ‌دهی به کامنت‌ها مشارکت میکنن :)
Anne Shirley
۰۵ مرداد ۱۷:۱۶

خب الان پست حاج مهدی رو دیدم و دیدم که اونم هست ولی نمیدونم کدومه :| یحتمل باید سه یا پنج باشه! یعنی اونی که مترسک نیست حاج مهدیه و اونی که حاج مهدی نیست مترسکه D=

پاسخ :

:دی
محسن رحمانی
۰۵ مرداد ۱۸:۱۰

سلام من فقط یه دونه رو تونستم حدس بزنم .

شماره هفت بانوچه خانم شیری .

پاسخ :

سلام
من همینقدر می‌دونم که ایشون عاشق الویه هستن.:))
Jesse Blueman
۰۵ مرداد ۱۸:۴۹

احساس میکنم نفر چهارم رامینه

پاسخ :

باید منتظر بود و‌ دید:)
^_^ khakestari
۰۵ مرداد ۱۹:۰۸

خب خب نفر سوم حاج مهدی هست...یادمه توی کار تدوین ایناست اینم شاخه ای از هنر هستش.

پنجم مترسک :) که لیلی یکی....

+بی زحمت اضافه کن به جوابام......فقط دو نفر نتونستم حدس بزنم که اشنایی باهاشون ندارم....با یک خطا فکر کنم بهترین حدس ها رو زدم...جایزه ام رو بدید میخوام برم :)))

++درضمن به رامین بگید طراح هاش با ایلسترتور عالیه :) من فعلا دارم تاتی تاتی با این برنامه منو طراحی میکنم، یکبار هم ازش سوال داشتم که خب هیچ گونه راه ارتباطی نداره.این چه وضعشه؟ لطفا پاسخگو باشید.مرسی اه

پاسخ :

می‌خوای تا پست بعدی منتظر بمون شاید نظرت عوض شد خاکستری جان:))
پست جایزه نداشت ولی اگه برنده شدی می‌تونیم دسته‌جمعی برات هورا بکشیم:))
به گرافیست خوب‌مون پیامت رو می‌رسونم:)
Faez eh
۰۵ مرداد ۲۰:۲۸

من فقط میدونم اخری فرشته خانوم

چون همین امروز گف دخترم از من به تو نصیحت الویه ارزش درست کردن نداره:)

بقیه روهم خواستم تقلبی از نظر بقیه دوستان بنویسم

ولی از اون جایی ک دختر خوبیم این کار رو نکردم :)

آیا صداقتم جایزه نداره :)

پاسخ :

روی پست جایزه‌دار هم می‌شه فکر کرد:)
باریکلا که تقلب نکردی دختر خوب.
کامیار ...
۰۵ مرداد ۲۱:۳۳

از من بپرسی میگم عرفان هم توی تیمتون هست :))

پاسخ :

به تلاشت ادامه بده:)
اَسی ...
۰۶ مرداد ۰۰:۱۸

@بهارنارنج

چرا به خودت نمیگی خب خواهر من؟

آخه آسی؟؟!! o_O

پاسخ :

@بهارنارنج
:))
^_^ khakestari
۰۶ مرداد ۱۰:۵۴

اون جایزه رو شوخی کردم🥺 خدایا ضایع میشم حالا 😂

گرافیستتون که یه دونه هست، منو شرمنده کرد واقعا

مرسی🌸

پاسخ :

نه بابا همه چیز جنبه فان داره اینجا، کسی قرار نیست ضایع بشه:)
مچکرم😊🙏
محسن رحمانی
۰۶ مرداد ۱۲:۴۱

سلام و علیکم 

عاقا یه پارتی بازی هم شده ها بلاگردونی ها اکثرشون جنوبین شمالی ها اعتراض نکنن :دی

پاسخ :

سلام.
متاسفانه اینم اشتباهه:)
فرشته ...
۰۶ مرداد ۱۶:۵۲

یه قلب میذارم برای همه‌ی اونهایی که الویه دوست ندارن :))

پاسخ :

:)
محمود بنائی
۰۷ مرداد ۲۱:۱۰

😁 ای شمایی که مرا می شناسید! من هم شما را می شناسم! 

پاسخ :

ما آشنایی با هرگونه محمود و هرگونه بنائی را قویا تکذیب می‌کنیم:))
برکــ ــه
۰۷ مرداد ۲۲:۳۶

من فقط بانوچه و هلما رو میشناسم و مطمئنم:))

پاسخ :

پس منتظر پست ادیت شده باش.
حیات ..
۰۸ مرداد ۰۱:۵۳

نفر اول نسرین

نفر ششم هلما

نفر هفتم فرشته:))

متاسفانه فقط همینارو میشناسم:):/

با بقیه هم آشنا میشم حالا

پاسخ :

تا یک ساعت آینده جوابا رو درج خواهیم کرد منتظر باش:)
عکاسِ فرفری!
۰۸ مرداد ۱۳:۱۲

خببب منتظر بودم پست منتشر بشه بفهمم درست گفتم یا نه😁😂

دوتا رو درست گفتم...هلما هم تو ذهنم بود ولی دیگه نگفتم نمیدونم چرا! خب خوبه شناختم نسبت به رفقایی که آشنا بودن مناسبه😁😁

پاسخ :

خوشحالیم از داشتن خواننده پیگیری مثل تو :)

چقدر خوب که با یه معرفی مختصر تونستی دوستات رو تشخیص بدی.

جانان
۰۸ مرداد ۱۵:۲۹

سلام و درود 

 

درجهت حرکت ساعت از گیتاریست بیان شروع میکنم 

مترسک 

نسرین

هلما 

رامین 

بانوچه 

حاج مهدی

فرشته 

 

پاسخ :

سلام جناب جانان عزیز

فقط جای هلما و بانوچه و فرشته  رو جا به جا گفتین بقیه درستن:)
مترسک.. نسرین.. بانوچه.. رامین.. فرشته.. حاج مهدی.. هلما :)
Jesse Blueman
۰۸ مرداد ۱۵:۴۸

خب تنها حدسم درست بود(((: 

آقا رامین این رسمش نیستا همه راه های ارتباطی با خودت رو مسدود کردی😒

پاسخ :

آفرین به شما:)

@ رامین بیا و جوابگو باش:)
صخی .
۰۸ مرداد ۱۸:۱۴

طبق معمول باید قربون صدقه برم و از کادر خارج شم

پاسخ :

ممنون صخی جان
درج گهر
۱۳ مرداد ۱۳:۲۲

چه جالب!!! :)

پاسخ :

:)
کامیار ...
۱۳ مرداد ۱۶:۰۴

جالب ترین بخش این بود که هیچ کدوم از اعضای بلاگردون به جز فرشته نظر ندادن توی مطالباتون :))

پاسخ :

:))
البته تو سایر مطالب به جز فرشته ، هلما، نسرین ، مترسک و حاج مهدی هم نظر دادن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفان