ول کن جهان را، بیا شمعا رو فوت کن!

بلاگردون در روز با شکوه چهارده دی‌ماه با یه رنگ متفاوت اومده، با یه بنفش پررنگ، رنگی که مثل زمستون زیبا و دلنشینه و مثل تابستون جذاب و پرانرژی!

رنگی که قراره امروز مجلس یه بلاگردونی رو گرم کنه:)

لباس پلو‌خوری‌هاتون رو بپوشید و کلیپ رو باز کنید تا متوجه بشید داریم از چی و کی حرف می‌زنیم:)

 

 


 

۳۸ نظر ۵۰ موافق
سیده فرفره!
۱۳ دی ۲۲:۱۰

چه خوشگل شده اینجااا😍

چقدر جذاب شده به به😌❤

عجب کلیپی👏🏻👏🏻👏🏻

مبارکا باشه تولدشون👌🏻

پاسخ :

مرسی ممنونم از شما

آره واقعا بچه‌ها سنگ تموم گذاشتن :)
فاطیما :)
۱۳ دی ۲۲:۱۹

سلااام 

چقدر قشنگ و جذاب 

چه قالبی :))

تولدشون خیلی خیلی مبارک :))

و چه تبریک دلچسبی 😍

پاسخ :

سلام
قالب خیلی شیک شده واقعا دست همشون درد نکنه
از شما هم ممنونم :)
آرتـــمیس -
۱۳ دی ۲۲:۲۱

فقط تبریک تولد نفر آخر! :دی

تولدشون مبارک :))

پاسخ :

ورژن قری‌تر اون شعر رو هم بعدا شنیدیم و بسی حظ بردیم. :دی
‌‌ Mobina
۱۳ دی ۲۲:۲۳

تولدشون مباااارک 😍😍🥳🥳🎁

کیک بدید ما بریم =))) 

پاسخ :

ممنونم.
کادو می‌گیریم کیک می‌دیم :دی
زری ...
۱۳ دی ۲۲:۳۶

واو

این جا روووو

تغییر دکوراسیونوووو

 

مبارکاااااا (دست و جیغ هوراااا ) *-*

پاسخ :

مررسیییی خیلی عالی شده واقعا :)
لادن --
۱۳ دی ۲۲:۳۸

تولدت مبارک بانوچه‌ی نازنین

جات همیشه یه گوشه‌ی گرم و امن و آروم دل منه. امیدوارم زندگیت پر از نور و شادی باشه. تولدت مبارک دوست خوش قلم و خوش فکرم. 

پاسخ :

ممنونم لادن جان.
مرسی از این محبتی که بهم داری امیدوارم لایقش باشم :)
محبوبه شب
۱۳ دی ۲۲:۴۴

وِی وِی ^_^ چه خوجل رفته اینجا

 

تولدت مبارک بنفش ترین دُختِ بلاگ :**

پاسخ :

چون که خودمم خجلم یعنی؟ :دی
مرسی محبوبم :*
یاسمن گلی:)
۱۳ دی ۲۲:۴۷

چه خوشگل شده اینجا:))

مبارک باشه :))) کیک ما کو :دی

پاسخ :

مرسیییییییی
نرگس بیانستان
۱۳ دی ۲۲:۵۳

ای خدااااااا

من ذوووووق

من شوووووق

من همش لبخندددددد :) ^_^ ^_^ ^_^ 

آخ چقدر قلب قلبی ام در این لحظه

دم شما گرم بلاگردونی های مهربون. به دل من که خیلی نشست، حتما به دل ثریا هم میشینه. دم تون گرم.

ثری پیام تبریک هم تو وب خودت میدم :)) بذار یه ذره ابرو برام بمونه

بمون برامون

بمون برامون

بمون برامون.

#عشق_بانو

پاسخ :

یا خدا یعنی چه پیام تبریکی میخوای بفرستی؟ :دی
نرگس بیانستان
۱۳ دی ۲۲:۵۴

دم هیچ هم گرم با گیتار و شعر پر محتواش :))))

پاسخ :

دم همه گرم واقعا
بهارنارنج :)
۱۳ دی ۲۳:۰۲

تولد ثریااااا مبارک💚🌷

 

جا داشت بندری طور تموم شه بچه های بلاگ دزدن😅😅😅

پاسخ :

مرسی عرووووووس
ورژن قری‌تری داشت که به صورت خصوصی بلاگردون رونمایی شد :))
سیده فرفره!
۱۳ دی ۲۳:۱۱

من کامنتم نصفه شد قبول نیست😂نصف حرفام الان یادم اومد😁

خداقوت به همه دست اندرکاران😁خدایی مشخصه خیلی زحمت کشیدین...واقعا ایول😎

@هیچ 

رفیق دم خودت و گیتارت حسابی گرم😎👌🏻🎶🎸

 

من بازم چیزی یادم بیاد برمیگردم😁😂

پاسخ :

عیب نداره منم بعضی وقتا زنگ میزنم به خواهرم حرف میزنم خداحافظی میکنم بعد یادم میاد فلان چیز رو نگفتم دوباره زنگ میزنم :))

1 بنده ی خدا
۱۳ دی ۲۳:۱۴

مبارک باشه واقعا.ایشالا سالهای سال بااتفاقای قشنگ این روزو جشن بگیرین

پاسخ :

ممنونم :)
هلما ...
۱۳ دی ۲۳:۲۰

یه سال از پُستی که برا تولدت نوشتم و خوندم گذشت. :)

تو این یه سال باز دوست قشنگِ یاسیِ منی، تو این یه سال عمیق‌تر شناختمت و بارها تو دلم و حتی تو روت گفتم: ثریا یه دختر خوب برا مامان باباشه، خواهر خوب برا داداشش و خواهراشه، همسر خوب برای آقای همسر عاشق پیشه‌اش و یه رفیق خوب برا ما و هزاران خوب بودن دیگه داره.

همیشه شاد و سلامت باش و بنویس و وویس بفرست برامون، آخه سرت شلوغه و هرقدر تلاش کنی نمیرسی با نوشتن سر و ته قضیه رو هم بیاری. :)

تولدت مبارک همه‌امون.

پاسخ :

پری ِ مهربونم :*
مرسی که همیشه لبخند رو به لبام میاری با قلب قشنگت :*
بوبک جان
۱۳ دی ۲۳:۲۱

سلام ثریای عزیزم

 تولدت مبارک باشه

انشالله روزهات پر از حال خوب و سلامتی و دل شاد و لبخند و موفقیت باشه😘

پاسخ :

سلام عزیزم
ممنونم از آرزوی قشنگت :*
عاشق بارون... ⠀
۱۳ دی ۲۳:۳۵

ول کن جهان را بیا شمعا رو فوت کن! :)))

تولدت مبارک بانوچه! :) 🌹

پاسخ :

فوت کردم با کلی آرزوهای خوب :)
مرسی عزیزم
NargeSs :)
۱۴ دی ۰۱:۰۶

چقدر قشنگ :)))) منی که نه سر پیازم، نه ته پیاز کلی ذوق کردم :))))

تولدشون خیلی خیلی مبارک :)) با کلی آرزوهای خوب!

پاسخ :

شماها همه‌جای پیاز ِ بلاگردونین :))
ممنونم :*
دُردانه ‌‌
۱۴ دی ۰۲:۳۵

چهار سال همین موقع کربلا بودم و دی‌ماه تولد سه‌تا از دوستای وبلاگیم بود. چهاردهم روی یه کاغذ نوشت تولدت مبارک ثریا و گرفتم سمت حرم و 

http://s8.picofile.com/file/8281041984/95_10_14_1_.png

تولدت مبارک بانوچۀ عزیز

پاسخ :

ممنونم دُردانه مهربون و دوست داشتنی... یادم نمیره اون حس خوبی که اون سال بهم منتقل کردی رو
 Ali ..
۱۴ دی ۰۷:۲۳

تولدشون خیلی خیلی مباااارک؛)))))

رنگ قالب بلاگردون خیلی قشنگ و دل چسپ شده:)))

پاسخ :

ممنونم از شما.
بله بنفش خیلی خوشرنگه نمیدونم چرا دوستان دیر ایمان آوردن :دی
دامنِ گلدار
۱۴ دی ۰۸:۵۳

چه تولد باشکوهی، مبارک باشه خیلی :))

پاسخ :

خییییلی باشکوه و قشنگ بود واقعا
ممنونم :)
☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۱۴ دی ۰۹:۲۵

تولدشون مبارکککککککککککک^------^

سنگ ایل چوکاهه*--------*

پاسخ :

مرسیییییییی
من جنوبیم خط دوم رو متوجه نشدم چی نوشتین :دی
.ک. .ن.
۱۴ دی ۱۰:۱۵

چه خوشگله اینجا.💖

مبارکهههههههه

پاسخ :

چشاتون قشنگ می‌بینه ولی واقعا کار بچه‌ها عالی بود :)
soofi ae
۱۴ دی ۱۱:۱۹

وااای ما چقد ذوق کردیممم:)

چقدرخوووب بود این تبریک تولدد

مبارک باشهه*-*

پاسخ :

خودمم خیلی ذوق‌زده شدم واقعا دستشون درد نکنه و دست شما هم درد نکنه :)
saied davoodi
۱۴ دی ۱۱:۵۸

شمع و چراغا رو روشن کنین امشب... نه اشتباه شد. اشتباه شد. 

تولد تولد تولدت مبارک. مبارک مبارک تولدت مبارک ثریا :)

 

پاسخ :

مرسی :))
تعارف نکنین بفرمایین وسط :دی
☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖
۱۴ دی ۱۳:۲۲

سنگ ایل چوکاهه همون تولدت مبارکه منتهی به کره ای:دی

پاسخ :

فکر کردم ترکیه :))
خلاصه که ممنون، مرسی، شکرا، تنکیو و هزاران زبان دیگر :دی
بانوچـه ⠀
۱۴ دی ۱۳:۲۵

قشنگای من ممنونم بابت تمام زحماتی که کشیدین از متن ها و صداها و عکس‌هایی که از توی خونه‌هاتون گرفتین و کلیپ و قالب و شعر و گیتار و... همه چی اصلا...

هنوز بابتش ذوق دارم و مطمئنم هیچ‌وقت یادم نمیره. مرسی که کنارم هستین.

 

+ این کامنت رو استثنائا من جواب نمیدم شما بیاین در جواب کامنتم یکم ازم تعریف کنین :))

پاسخ :

خواهش می‌کنیم، خواهش می‌کنیم مگه ما چندتا مدیر دلبر و بنفش داریم؟:))
راستش ما خودمونم بابت تولد تو و سورپرایز و‌ قالب و هماهنگی‌های کلیپ ذوق داریم:دی بمونیم برات:)))) 
راستی نگفتی آخرش کدوممون تونستیم سوگلی بشیم؟:))

+ بازم ازت تعریف کنیم؟ بابا بانوچه یکم خاکی باش، چه خبره همه‌اش من، من، من...
=))
احسان ‍‍
۱۴ دی ۱۳:۲۷

خیلی خیلی مبارک باشه... :)

با آرزوی بهترین‌ها و بنفش ترین ها :)

پاسخ :

ممنونم از محبتتون :)
واران ..
۱۴ دی ۱۳:۳۶

من‌ هر بار اینجا رو بنفش رنگ عشق ثریا رو می بینم (از امروز چند بار اومدم ولی وقت نکردم کامنت بذارم ) از ذوق و شوق تولد ثریا نازنین اشکم درمیاد  😭😭❤❤❤

 

سلام 

تولدت مبارک ثریای قشنگم 😘😍🎂🎂🎂❤

الهی کنه امروز هر چی دعای خیر داری مستجاب به خیر بشه ❤❤❤

الهی آمین الهی آمین  ❤❤🙏

 

 

+

هنر و کارتون  هم عالی بود 👏👏

دست همگی درد نکنه  🌺🌼💐🌸

آفرین به همگی 🌸

 

 

پاسخ :

ممنونم واران عزیزم.
واقعا به داشتن همچین دوستایی به خودم می بالم.
سیروان REGA
۱۴ دی ۱۳:۴۹
تولدت مبارک بانوچه عزیز ایشالا 120 سالگیت کنار همسرجان و بچه ها و نوه نتیجه هاتون و انشاالله به همه آرزوهاتون برسید تولد گرفتن تو دی ماه تو دو سه سال اخیر هم حسی از خوشحالی داشته هم یه حس تلخ و ناخوشایند همراه هم

پاسخ :

ممنونم :)
دی ماه پر از اتفاقات تلخ از نظر جامعه و جهان و شیرین از نظر زندگی شخصیمه.
امیدوارم روزی برسه که دی ماه برای هممون پر از خاطرات خوب بشه.
مریم بانو
۱۴ دی ۱۵:۰۳

بانوچه جان تولدت مبارک :)

 

همیشه حس وحال دلت بنفش باشه :)

 

یه سوال ، رنگ یخچالتون بنفشه بانوچه؟

 

 

پاسخ :

ممنونم عزیزم.
نه متاسفانه :( خیلی از وسایلم بنفش نیستن تو شهرمون تنوع محصول کمه :))

هانی هستم
۱۴ دی ۱۵:۵۰

خجسته باد این پیروزی :دی

پاسخ :

بر طبل شادانه هم بکوبیم؟ :دی
نیــ روانا
۱۴ دی ۱۹:۰۰

واو چه قشنگ

این کلیپ میتونه بهترین کادوی تولد عمر آدم باشه

 

تولدتون خیلی مبارک بانوچه بنفش بلاگستان

بهترینا نصیبتون ❤️❤️❤️❤️

پاسخ :

دقیقا همین‌طور بود. همه‌چیز عالی و بی‌نقص بود.

ممنونم از شما :)
Sepideh Adliepour
۱۵ دی ۱۲:۰۰

وایییییی چقدر خفن چقدر باحال

من به جاش کلی ذوق کردم😂

با نوچه خانوم تولدت حسابی مبارک(:

پاسخ :

حالا دیگه ببین خودم چقدر ذوق‌زده بودم :دی

مرسی مهربون :)
|•° ن.م °•|
۱۵ دی ۱۵:۵۲

من اینقدر کیف میکنم از دیدن قالب اینجا و برقرار که فقط خدامیدونه:)

تولدشونم مبارک ان شاءالله همیشه با دل خوش باشن

پاسخ :

قالب خیلی شیک شده امیدوارم تغییرش ندن من هی یاد تولدم بیفتم :دی

ممنونم :)
هانی هستم
۱۵ دی ۱۶:۱۶

هاااا! چرا نزنیم! کم چیزیه مگه! 

پاسخ :

آفرین آفرین راضیوم ازت. تولد من کم چیزی نیست :دی
حامد سپهر
۱۶ دی ۱۱:۳۴

ب مثل بانوچه بلاگستان تامااام:)

بازم تبریک میگم و دست عوامل هم درد نکنه تا باشه از این تولدا و خوشیا باشه فقط کیکشو زیاد کنید به ما هم که دیر رسیدیم برسه:))

پاسخ :

مرررسی حامد آقای سپهر.
کیک تموم شد ان‌شاءالله سال بعد :دی
علی محمدرضائی
۱۶ دی ۱۱:۴۲

مبارکه

پاسخ :

ممنونم.
سین دال
۱۷ دی ۱۱:۳۱

خیلی پساپس تبریک :))

 

ایشالا زندگی اتون پر بشه از این جشن ها و تولدها

پر باشه از روزها و سال های خوب :)

پاسخ :

ممنون سین‌دال عزیز
تبریکت رو به مدیرجان رسوندیم:)

امیدوارم روزهای زندگی توام پر از نور و روشنایی و امید باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفان