کتاب‌چین


سلام به دوستان، بلاگران و همراهان همیشگی بلاگردون:)

قبل از هر چیز لازم می‌بینیم که از همه‌ی شما دوستان عزیز و گرانقدری که این مدت با پیام‌های پر مهر و محبتتون بهمون انگیزه و انرژی دادید تشکر و قدردانی کنیم:)

امروز ۲۴ آبانه و طبق وعده‌ای که داده بودیم بعد از استراحتی کوتاه برگشتیم تا در یک روز بسیار جذاب و مهم که مناسبتی ویژه و دوست‌داشتنی برای اهالی وبلاگ و کتاب‌خوان‌هاست با یک چالش هیجان‌انگیز و انرژی مضاعف، دوباره فعالیتمون رو از سر بگیریم.

اغلب ما بلاگرها اهل کتابیم و بخشی از روزمون رو به مطالعه اختصاص میدیم، از بین جمعیت کتاب‌خوان کسایی که حوزهٔ مورد علاقه‌شون کتاب‌های داستانیه طبعا تعداد بیشتری رو به خودشون اختصاص می‌دن.

همون‌طور که می‌دونید هفته‌ی پیش رو، هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانیه؛ بلاگردون از این مناسبت ویژه وام می‌گیره و از شما دعوت می‌کنه در چالشی که این دوره براتون در نظر گرفته شرکت کنید.

ما این بار برای شما دو بخش در نظر گرفتیم که بنا بر سلیقه‌ی خودتون یکی رو انتخاب می‌کنید و برامون می‌نویسید:

توی بخش اول ازتون دعوت می‌کنیم چند تا از شخصیت‌های محبوب خودتون رو از کتاب‌های مختلف انتخاب کنید و با حضور اون شخصیت‌ها یک پست بنویسید. این پست می‌تونه در قالب داستان، روایت، خاطره و هر سبک و سیاق دیگه‌ای باشه.  می‌خوایم شخصیت‌های محبوب شما از دنیای ادبیات رو در قالب یک پست ببینیم و بخونیم.

و اما در بخش دوم کافیه از بین کتاب‌هایی که تا به حال خوندید چند تا رو انتخاب و جدا کنید و با کنار هم قرار دادن چند جمله یا چند بند از اون کتاب‌ها برامون یک متن بنویسید که مثل بخش اول می‌تونه داستانی، ادبی، طنز یا هر قالب دیگه‌ای که دوست دارید باشه:)


ما تا پنج آذرماه، مشتاقانه منتظر پست‌های جذاب شما برای چالش «کتاب‌چین» هستیم. به نظر ما اتفاق قشنگی رقم می‌خوره با این نوشته‌ها. فقط فراموش نکنید که بعد از انتشار پست، لینک‌ رو برامون بفرستید و طبق رسم دیرینه‌ی بلاگستان، هر شرکت‌کننده سه الی چهار نفر رو به چالش دعوت کنه تا در کنار هم از خلاقیت دوستان وبلاگ‌نویس، لذت بیشتری ببریم:)


 +با توجه به درخواست تعدادی از بلاگرها که تمایل داشتند در این چالش شرکت کنند اما به علت هم‌زمانی با امتحانات میان‌ترم فرصت و وقت کافی نداشتند، چالش کتاب‌چین تا دهم آذرماه تمدید شد:)


کتاب‌چین‌ها : 

سین دال _ آسمون ابری من_ کلام فضا _ My blue ingleside _ هیچشاید هیچ چیز _ دو کلمه حرف حساب _ منتظر اتفاقات  خوبخاطرات زندگی یک نویسنده _ خیالباف _ اخترک فضایی من _ زمزمه‌های تنهایی _ ول کن جهان را قهوه‌ات یخ کرد _ روزهای زندگی من _ خانه‌ی موقتی _ جهانِ هیچ _ سفر نویسنده _ دردانه _ یادداشت‌های کلنگ همساده پسر _ Liberation _ دربست، بلوارالیزابت، سر فلسطین _  یک فنجان خاطره یک گاز شیرین از خیالنارخاتون _ به هر حال _ هواتو کردم _ من لی غیرک _ دامنِ گلدارِ اسپی _ سکوت من،صدای تو _ یه خونه‌ی گرد _ همراز _ کاغذ سفید _ بِلاویلیام _ زندگی با طعم لادن _ سحر نزدیک است _ آیه‌ای در آینه_ صخره‌نوردی بر پیکره زندگی _ روزمرگی‌های یک نیمچه روانشناس _ در مسیر ناکجا آباد 


۴۹ نظر ۴۸ موافق
سیده فرفره!
۲۴ آبان ۱۹:۳۲

سلااام :)

خوش برگشتین👊🏻 منتظرتون بودیم😎

این هفته هم حسابی تبریک میگم به همگی...به امید اینکه بیشتر کتاب بخونیم📚

ما هم منتظر میشیم که دوستان بنویسن بریم بخونیم😁😁

پاسخ :

سلام فرفره جان :)
ممنونیم ممنونیم ، ما هم مشتاق دیدار مجدد بودیم :)
ممنونیم، ما هم امیدواریم روزی جزء کشورهایی با امار مطالعه‌ی خیلی بالا بشیم :)
عه عه، چرا منتظر؟ یعنی پست نمی‌رید؟
^_^ khakestari
۲۴ آبان ۱۹:۳۶

ایده خیلی جالبی بود، بسی خوشمان امد :)

خوش برگشتید (استیکر قلب)

پاسخ :

ممنونیم خاکستری عزیز، منتظر پست زیبات هستیم :)
ممنونیم ❤
هانی هستم
۲۴ آبان ۱۹:۴۲

ایده‌ی جذابیه. مرسی

پاسخ :

پس منتظر خوندن پست جذابتون هستیم :)
مرسی از خودتون :))
Jesse Blueman
۲۴ آبان ۲۰:۳۹

خووششش بررگگششتتیییددد((((:

پاسخ :

مممممنونیم ^_^
علی محمدرضائی
۲۴ آبان ۲۲:۰۳

خوش برگشتید

پاسخ :

متشکریم :)
سین دال
۲۴ آبان ۲۲:۰۸

چه چالش جذابی :)

 

اتفاقا همین دیروز تو ذهنم داشتم شخصیت های محبوبم رو لیست میکردم :دی

پاسخ :

پس یه پست جذاب هم طلب داریم ^_-

چه خوب، پس تا فراموششون نکردی برامون بنویس و ما هم باهاشون آشنا کن :)
مشتاقانه منتظر لینک پستت هستیم :)
سین دال
۲۴ آبان ۲۲:۱۸

راستی!

 

جا داره به همین مناسبت یه تشکر هم از تیم برقرار داشته باشیم ها

خیلی زحمت میکشن در راستای همین کتابخوانی :) 

پاسخ :

بله تیم خوبی هستن.
آرزوی موفقیت داریم براشون.
|•° ن.م °•|
۲۵ آبان ۱۲:۵۹

سلام. هفته کتابخوانی به همه کتاب خون ها مبارک.

حیف که من اینقدر کم کتاب خوندم که نمیتونم شرکت کنم ولی بسیار چالش هیجان انگیزیه:)

پاسخ :

سلام، متشکریم ، امیدوارم این هفته‌ها و نامگذاری‌ها بتونه قدم مثبتی در جهت کتابخوان شدن همه‌ی ما برداره :)
یعنی کاراکتر هیچ کتابی رو دوست نداشتید؟ :)
به هر حال اگه شرکت نکردید هم امیدواریم پست‌های دوستان رو دوست داشته باشید :)
آقاگل ‌‌
۲۵ آبان ۱۹:۲۴

این اهل کتاب هم ایهام عجیبی داره. :)

گوگل کنین اهل کتاب می‌فهمین چی میگم.

.

 چالش خوبیه. کاش دو صفحه هم براش قوانین می‌ذاشتین بخندیم:دی

پاسخ :

بله، البته بدون گوگل هم گویاست :)

ای بابا آقاگل :)))
اصل بلاگردون بر ساده‌گرفته، ما دلی می‌نویسیم شما هم دلی بنویسید و شرکت کنید :دی
سیده فرفره!
۲۵ آبان ۲۰:۲۱

@آقاگل 

من رفتم نگاه کردم " اهل کتاب " رو...چه عجیب بود من اصلا نمیدونستم!

 

واای..عالی😁😁👊🏻

پاسخ :

:)

اطلاعات خود را با آقاگل افزایش دهید :دی
سین دال
۲۶ آبان ۱۳:۴۴

چالش خیلی سختی بود!

دیگه یه چیز چرتی و پرتی نوشتم که روی شما رو زمین ننداخته باشم فقط

پاسخ :

قبول داریم یه کمی مشکله :))
این چه حرفیه، نوشته‌ی‌ زیبای شما چراغ اول چالش ماست ^_^
ممنونیم ازت سین‌دال نازنین 🌹
Sara Am
۲۶ آبان ۲۳:۱۸

سلام 

ایده های جذاب و باحالی ان، سعی میکنم یکیشو انجام بدم :)

پاسخ :

سلام
خیلی ممنونیم، منتظر پست جذابتون هستیم :)
|•° ن.م °•|
۲۸ آبان ۱۸:۰۴

به قل سین. دال که البته داره شکسته نفسی میکنه ولی منم یه چون علاقه دارم شرکت میکنم:)

حالا به گرد پای بقیه نخواهد رسید ولی یه چیزی مینویسم:)

پاسخ :

خیلی خوشحالمون میکنی ن.م عزیز :)
ای بابا چقدر شماها شکسته نفسی می‌کنید، مشتاقانه منتظر لینک پست خوندنیت هستیم ^_^
آرتـــمیس ツ
۲۸ آبان ۲۱:۴۲

سلام :)

منم نوشتم : کلیک

چالشِ چالش بر انگیزی بود ! 

پاسخ :

سلام
به‌به چراغ دوم چالشمون هم روشن شد ^_^
ممنونیم ازت آرتمیس عزیز :)

Moony :)
۲۸ آبان ۲۲:۵۸

سلام

منم شرکت کردم

لینک پست چالش

پاسخ :

سلام Moony عزیز :)
خیلی ممنونیم از اینکه چراغ سوم چالش رو روشن کردید 🌹
هیـ ‌‌‌ـچ
۲۹ آبان ۱۰:۵۱

منم جزو شرکت‌کرده‌ها حساب میشم یعنی؟ :))

ایناهاش !

پاسخ :

تو الان نقش میزبان و مهمون رو با هم داری :دی
مرسی از شرکتت هیچ عزیز ^_^
♪♪HANANE ♪♪
۳۰ آبان ۰۱:۴۰

سلام =)

منم توی چالش شرکت کردم

کلیک

پاسخ :

سلام :)
خیلی ممنونیم از همراهیتون ^_^ 🌹
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۰ آبان ۱۷:۰۹

منم کتاب‌هام رو چیدم:-)

http://khoob1.blog.ir/post/231

پاسخ :

ممنونیم حورای عزیز 🌹
•miss writer•
۳۰ آبان ۱۸:۳۷

چه خوب که بازم اومدید!

http://misswriterslife.blog.ir/1399/08/30/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D9%86

امیدوارم لینکم درست باشه

پاسخ :

ممنونیم خانم نویسنده ، چه خوبه که شما منتظرمون بودید :)

مرسی 🌹
Stella =]
۰۱ آذر ۱۱:۲۲

سلام سلام =)

من شرکت کردم ! ایناهاش

پاسخ :

سلام ^_^
خیلی متشکریم از مشارکت شما :)
|•° ن.م °•|
۰۱ آذر ۱۸:۲۶

من هم شکرت کردم ولی نمیدونم قابل خوندن هست یا نه:)

ولی دیگه چه چیز داغون ینوشتم . اینجا

پاسخ :

سلام :)
معلومه که خوبه ^_^
خیلی ممنونیم از شرکتت ن‌.م عزیز 🌹
نسرین ⠀
۰۲ آذر ۱۰:۲۱

سلامممممم، منم کتابامو چیدم:)

http://zemzemehayetanhaye.blog.ir/1399/09/02/

پاسخ :

سلاااام ^_^
به‌به، ممنونیم، دست شما درد نکنه :)🌹
بانوچـه ⠀
۰۲ آذر ۱۸:۳۶

اینم چینش کتابای من :)

 

http://banoooche.blog.ir/post/586

پاسخ :

سلام :)
خیلی ممنونیم خانوم مدیر ^_^
محسن رحمانی
۰۲ آذر ۲۳:۳۸

سلام منم نوشتم

اینم لینک :http://ghahrman11.blog.ir/1399/09/02/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%DA%86%DB%8C%D9%86

پاسخ :

سلام
خیلی هم خوب، ممنونیم از مشارکتتون ^_^
کوثر متقی
۰۳ آذر ۰۴:۰۷

سلام

من هم نوشتم :)

این آدرس

پاسخ :

سلام کوثر جان :)
خیلی متشکریم از همراهی و مشارکتت 🌹
جهانِ هیچ
۰۳ آذر ۱۱:۴۰

سلام من هم به دعوت استلای عزیز کتاب هامو چیدم ...

http://jahanehich.blog.ir/1399/09/02/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D9%86

 

پاسخ :

سلام
مراتب تشکرمون از شما و استلای عزیز رو به جا میارم :)
خیلی ممنونیم از مشارکتتون ^_^🌹
سید مهدی
۰۳ آذر ۱۳:۱۱

سلام. با تشکر از برنامه خوبتون. منم شرکت کردم .

و اینکه خیلی خوبه به روم نمیارین منم به رو نمیارم دمتون گرم که انقد خوبین :))) 

پاسخ :

سلام، ممنونیم از شما و شرکتتون :)🌹

:))
حالا ما هی به رومون نمیاریم، شما چرا به روتون نمیارید؟ :)))
دُردانه ‌‌
۰۳ آذر ۱۳:۱۵

http://nebula.blog.ir/post/1466/1466-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D9%86

 

به دعوت نسرین، زمزمه‌های تنهایی

http://zemzemehayetanhaye.blog.ir/1399/09/02/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D9%86

پاسخ :

ممنونیم از مشارکتت دردانه‌ی عزیز ^_^ 🌹
کلنگ همساده
۰۳ آذر ۲۳:۵۴

با درود و سپاس بابت گسترش فرهنگ خواندن (کتاب) و نوشتن (وبلاگ). اینجانب کلنگ همساده هم در اینجا همه ی زورم را زدم تا جایی که زورمان دیگر تمام شد :)

سپاس دوباره.

 

پاسخ :

درود به شما بابت حمایت از گسترش این فرهنگ:-)
ممنون از تلاشتون🌹
mochi ^-^
۰۴ آذر ۰۸:۳۴

سلام من هم با اجازتون شرکت کردم
 http://springday.blog.ir/1399/09/03/%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%A7%D8%AE%DB%8C%D8%B1-%D8%AE%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%8C%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D9%86

پاسخ :

سلام:-)
خیلی خوشحالیم از شرکت شما🌹
گلاویژ ...
۰۴ آذر ۰۹:۰۲

ما هم به این چالش لبیک گفتیم:)

 

http://shade.blog.ir/1399/09/04

پاسخ :

از شما سپاس‌گزاریم:-)
🌹
حوریا (رسا)
۰۴ آذر ۲۱:۱۰

سلام 

منم نوشتم امیدوارم ارزش وقت گذاشتن و خوندن داشته باشه 

ولی خوب بود برای خودم 

حالمو خوب کرد

http://pink-girl67.blog.ir/1399/09/04/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%DA%86%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%88%D9%86

پاسخ :

سلام
خیلی ممنون از شما🌹
خوشحالیم که این چالش حالت رو خوب کرده:-) حالت همیشه خوب باشه:-)
دامنِ گلدار
۰۴ آذر ۲۲:۵۵

مرسی که تمدید شد، روحم شاد شد :))

سخته‌ها! 

ولی چه همه کتابخون، چه همه نابغه :)

پاسخ :

خواهش میکنیم ^_^
اره یه خرده زمان‌بره :))
و البته خفن :دی
فاطیما کورکی
۰۵ آذر ۰۰:۱۰

http://ftmkoorki.blog.ir/1399/09/05/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D8%B3%DA%A9-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86#comments

 

سلااام من تازه به جمع وبلاگ نویس ها پیوستم و خیلی خوشحالم :) 

منم توی این چالش شرکت کردم :) 

پاسخ :

سلام
اول اینکه خیلی خوش اومدید، امیدواریم بلاگر بودن کلی خاطره‌ی خوب و دوستی‌های ناب براتون رقم بزنه :)
خیلی متشکریم از شرکت و همراهی شما بلاگر جدید ^_^

+ ببخشید گویا لینکتون مشکل داره و توی وبلاگتون هم پست چالش رو ندیدم، اگر امکانش هست مجدد لینک رو چک کنید :)

بعدا نوشت: لینکتون اضافه شد:)
نار خاتون
۰۵ آذر ۱۶:۴۲

انقدری جذاب بود ایده ش که دلم خواست بی دعوت بنویسم:)

ممنون:)

 

http://naarkhatoon.blog.ir/1399/09/05/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D9%86

پاسخ :

سلام
همه‌ی بلاگرها از طرف ما دعوت بودن ایا همین کافی نیست؟ :)

خیلی ممنونیم از مشارکت و همراهیتون 🌹
فاطیما کورکی
۰۶ آذر ۱۷:۵۳

سلام مجدد!

فکر کنم لینک مشکل داشت واسه من 

ببخشید باز میزارم

 

http://ftmkoorki.blog.ir/

 

پاسخ :

سلام
خواهش میکنم، ممنونم از لطفتون 🌹
فرشته ...
۰۷ آذر ۰۳:۲۴

سلام :))

ببینید کی بالاخره موفق شد پستش رو بذاره :دی

جا داره از همین تریبون تشکر کنم از همه‌ی شما رفقای عزیز که لطف کردید و زمان چالش رو تمدید کردید تا دانشجوهای بخت برگشته هم بتونن تو چالش شرکت کنن :)

پاسخ :

حورا : سلامD:
و بالاخره:-)))
خواهش می‌کنیم🌹
ما هم از تو تشکر می‌کنیم بابت روشن کردن چراغ چالش:-)
موفق باشی:-) 
yasna sadat
۰۷ آذر ۱۳:۴۹

http://sokot118.blog.ir/post/422

 

 

 

ممنون که تمدبد کردین بلاگردونیهای عزیز^_^

پاسخ :

خواهش میکنیم یسنا سادات جان، ممنونیم که شرکت کردی :)
دامنِ گلدار
۰۸ آذر ۲۱:۵۹

سلام، من هم نوشتم :) ولی کمی بی سر و ته در اومد :)) .. اینجا

ممنونداز این چالش خلاقانه! 

 

 

 

پاسخ :

سلام:)
 شما هر چیزی بنویسید خوبه :)

متشکریم، ما هم ممنونیم از شما بابت مشارکت و همراهیتون :)
هلما ...
۰۹ آذر ۱۶:۰۰

سلام :)

کتاب‌چینی من:


 http://dinky28.blog.ir/post/853

پاسخ :

سلام
متشکریم از همراهی و شرکتت پری جان :)
فِ.نعمتی
۰۹ آذر ۱۶:۰۶

دیر متوجه شدم ولی دوست داشتم بنویسم :)

 

http://gerd.blogfa.com/post/462

پاسخ :

سلام
همینکه شرکت کردید و ما رو در این قدم همراهی کردید کمال تشکر رو ازتون داریم :)
جانان
۰۹ آذر ۱۶:۵۰

سلام و درود بلاگردونی‌های نازنین 🌹

 

فقط میخاستم تشکر ویژه‌ای ازتون بکنم با این چالش خوبتون 💖

 

خدا ب همه‌تون سلامتی و شادی عطا کنه ، همینطور از این ایده های جالب و خوب !

 

چندتایی‌ش رو خوندم، برم باقی رو هم بخونم 

 

بازم ممنون از همگی‌تون 

پاسخ :

سلام و درود به شما جناب جانان عزیز :)
خواهش میکنیم، ما هم از همراهی دوستان و شما مخاطب‌ها بسیار ممنونیم :)
متشکریم از دعای خیرتون، همچنین به شما :)
شما شرکت نمی‌کنید؟ :)

مجدد ممنونیم :)
Sophia **
۱۰ آذر ۱۴:۱۰

http://bella.blog.ir/

 

سلام

من دعوت نشده بودم

اما با اجازه تون شرکت کردم XD

پاسخ :

سلام
همه‌ی بلاگرها از طرف ما دعوت بودن ایا همین کافی نیست؟ :)
ممنونیم از مشارکتت سوفیای عزیز:)


ویلیام (کپوی سابق)
۱۰ آذر ۱۹:۵۲

سلام :)

[ایموجی دست تکان دادن]

اینم کتاب‌چین من

پاسخ :

سلام:)
[ایموجی عینک آفتابی]
ممنونیم از مشارکتت ویلیام عزیز:)
لادن --
۱۰ آذر ۲۰:۲۴

سلام 

 

بالاخره موفق شدم پست کتاب‌چین رو بنویسم :)

لینک پست:

https://b2n.ir/ketabchin

پاسخ :

سلام:)

خوشحالیم که از شما هم پستی در این چالش داریم:)
سپاس از مشارکتت لادن جان:)
یـلـــدا ‌‌
۱۰ آذر ۲۲:۴۰

منم توی دقیقه ی نود کتاب هامو چیدم D:

دم و بازدم تون گرم بابت چالش جذاب تون :)

پاسخ :

مهم اینه که قبل از سوت داور بود:دی
ممنونیم بابت همراهی و مشارکتت یلدای عزیز:)
صخره نورد
۱۰ آذر ۲۳:۳۴

سلام

ممنون از راه اندازی این چالش هیجان انگیز

پست کتاب‌چین بنده:

http://climbing.blog.ir/post/52

پاسخ :

سلام
ما هم از شما بابت شرکت در این چالش هیجان‌انگیز، سپاسگزاریم:))
هانی هستم
۱۸ آذر ۱۳:۱۰

منم چون وقتش تموم شده کتابامو نچیدم گفتم شاید براتون مهم باشه :دی

پاسخ :

:|
پیشنهاد خودتون برای تنبیه چیه ؟ :دی

وقتش که تموم شد ولی اگه دوست داشتید و شرکت کردید حتما بگید که ما لینکش رو اضافه کنیم :)
هانی هستم
۱۸ آذر ۱۶:۵۲

کارمند زدن داره؟ تنبیه کردن داره؟ 

 

مرسی :)

پاسخ :

پس اینبار رو کوتاه میایم :دی

خواهش می‌کنیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفان