بوی ماهی، بوی دریا

بلاگردون امروز به مناسبت تولد یک آبانی با پست ویژه اومده، کسی که قلمش مزه‌ی خرما میده و دلش بوی دریا ؛ بلاگری که برای خیلی از شماها نام آشناست. این پست به قلم تعدادی از بلاگرها نوشته شده، متولد عزیزمون خودش باید بخونه و تک‌تک تشخیص بده که هر متن نوشته کیه:)

گلاویژ جانم...
رفیقِ متولد قلبِ زرد پاییز ...
به دنیا آمدنت را که شادمانه با  قلب‌های‌مان عجین شده را به اندازه تمام برگ‌های زرد و نارنجی آذین بسته درختان تبریک می‌گویم.
دوستت دارم رفیق‌جان:)
من همانم که دید ولی دیده نشد‌ :))
هنوز هم می‌گم.. من هستم گلاویژ، من رو ببین.. من رو ببین :( ♡
امضا یک ولیعهد

○○○☆○○○

گِلاویژِ مهربون، از همون روزی که دو ساعت با یه بنده خدایی منتظر من موندید و حرف کم نیاوردید فهمیدم که تو یک وبلاگ‌نویس کار کشته‌ای، حقیقتا دوستی با تو برام خیلی خوشاینده. تولدت مبارک تو و من و اون صاحب کافه‌ای که فکر کنم دیگه هیچ‌وقت اون آدم سابق نشد.

○○○☆○○○

آه تسنیم کوچک، مهربون، دل گُنده، رفیقِ یه رنگ و بی پروا، صاحب کلکسیون اعظم گیف‌های جدید؛ چه خوب که چنین روزی دنیا اومدی نه نه شاید هم چنین شبی؟! نافت رو که صد در صد شب بریدن، خلاصه که دنیا اومدی تا بشی دوست قشنگِ ما. فرصت رو مغتنم شمرده و بخاطر علاقه‌مندتر کردنم برای خوندن کتابهای کودک‌ و‌ نوجوان ازت تشکر می‌کنم.

تولدت مبارک :)

○○○☆○○○

چند روزیست میان کلماتت غوطه‌ورم. مات و مبهوت به بازی واژه‌ها نگاه می‌کنم و به تو فکر می‌کنم، به قامت ظریف و نحیفت و به قلمی که داری رشک می‌برم. به جادوی میان تو، زن و مرد فکر می‌کنم، به این همه قصه‌ای که در اطرافت جریان دارد.
تو عجیب بوی دریا می‌دهی، شبیهی به دریا، به صبح‌های دل‌انگیزش به وقت طلوع و به شب‌های پر خروشش وقت غروب. مثل دریایی، گاه ملتهب و پر هیاهو و گاه خاموش و متفکر.
تو همانی که به شب‌ها جان دوباره بخشیده‌ای و زندگی در نبض تو گویی تند‌تر می‌زند.
بودنت مبارک‌مان باشد.

○○○☆○○○

ای تویی که خودتم مثل اسمت خاص و خواستنی هستی، ای گِلاویژ، زادروزت مبارکمون باشه :)

○○○☆○○○

خیلی وقت نیست که باهات آشنا شدم و به این خاطر هم‌صحبت شدن‌مون و شناخت‌مون از هم کمه. اما آشنایی با تو و و بلاگت از اون اتفاق‌های خوبی بود که بلاگردون باعثش شد:-)
توی همین مدت کم و طی چندتا مکالمه‌ و هم‌صحبتی هم باهات خندیدم. لحن صدات رو توی ویس‌ها دوست دارم و اعتراف می‌کنم توی ویس‌ها به نظر خیلی جدی میایD:
یه هدیه از طاقچه رو مدیونتم:) و با این حال دست خالی اومدم تولدت رو تبریک بگم با کلی آرزوی خوب و حال خوب. برسی به آرزوهای قشنگت:-)

○○○☆○○○

گلاویژ گیان 

له دایک بوونت پیروز

تمنت دریژ

○○○☆○○○

تسنیم جان!

درسته که هیچ‌وقت فرصت نشد با هم بریم اسکله و قدم بزنیم اما می‌تونم تصور کنم که نشستن روی سنگ‌ها، دیدن موج دریا و شنیدن صدای آب با تو، تو یه روز خنک پاییزی چقدر می‌تونه دل‌چسب باشه :)
خیلی فکر کردم که برای تولدت چه هدیه‌ای بهت بدم، آخرش به این نتیجه رسیدم که بهترین هدیه همون عضویت توی اکیپه :دی
نگاهت همیشه خیره به کنتور برق، لب‌هات همیشه خندون، دلت همیشه شاد و تولدت همیشه مبارک رفیق آبانی قشنگم :)

○○○☆○○○

ناخودآگاه با فکر کردن به تو، کلمهٔ «جنوبی» به ذهنم می‌آید؛ تو که تمام رنگ‌های جاری در کلامت، با آبی دریا و نور گرم خورشید و غوغای امواج درآمیخته.
حرفم را با اشاره به چهره‌ و لهجه‌ات اثبات می‌کنم؛ با روح صبور و پرتلاشت، یا با خون‌گرم و ماجراجو بودنت. تو همیشه داستان‌هایی برای تعریف کردن داری که گویی از خاک جوشیده‌اند. عجیب‌ این که تو این‌همه با آن آب و خاک عجینی.
درخشش تو در این دنیای گم‌شده در غبار و هیاهو، دلیلی است برای دوست داشتن دنیا.

○○○☆○○○


تسنیم عزیز،‌ می‌خواستم‌ یادداشتم را این‌طور شروع کنم که «بوی خرچنگ می‌دهی دختر!» اما فکر کردم که احتمالا چندان جمله‌ی درخشانی از آب در نمی‌آید، از طرفی هم اصرار داشتم که حتما خرچنگی جایی میان کلماتم باشد، چون می‌دانم که خرچنگ‌ها را دوست داری و آبی‌هایشان را بیشتر.
فکر می‌کنم تا همیشه تسنیم برای من همراه با نسیم شورمزه‌ی دریای جنوب باشد، و صدای موتور قایق‌ها و هیاهوی اسکله‌ای که تا به حال ندیده‌ام، و عطر آرامش‌بخش اسطوخودوس.
خداحافظ، و ممنون بابت آن‌همه ماهی.


۳۲ نظر ۳۰ موافق
سیده فرفره!
۰۵ آبان ۱۸:۱۴

این پست های تولد یه جور خاصی خوبن و فرق دارن کلا ولی این یکی دیگه حسابی ترکوندن همه😎👌🏻😁 من که متولد مورد نظر نیستم ولی خب چند نفر رو تشخیص دادم😏

گلاویژ عزیز تولدت مبارک🎊امیدوارم که همیشه حالت خوب باشه و موفقیت هات رو بنویسی برامون🌻

پاسخ :

:))) اگه بدونی چه مجاهدت‌هایی کردیم تا خودش نفهمه قراره براش پست بذاریم :دی
حدسیاتت رو بگو خب :))
ان‌شاءالله 🌹
AliReza ‌‌
۰۵ آبان ۱۸:۲۵

مبارک باشه :)🎂🎁

پاسخ :

ان‌شاءالله 🌹
Sahel ‌‌
۰۵ آبان ۱۸:۳۷

مبارکههههههههههههههه 🎉🎉🎊🎊🎈🎈

پاسخ :

مررررسی ^_^ 🌹
هیـ ‌‌‌ـچ
۰۵ آبان ۱۸:۳۸

تبریکِ شَدید، رفیق شفیق :)

پاسخ :

مرسی ازت مستر هیچ :)🌹
دامنِ گلدار
۰۵ آبان ۱۸:۵۴

سلام :) چه تصویرسازی فوق‌العاده و پست جالبی! وای نهنگه رو! :)) اون فانوس دریایی هم حس خونه میده! یک «خسته نباشید» حسابی به تیم بلاگردون :)

- تولدت مبارک گلاویژ جان, سال خوبی باشه برایت همراه با سلامتی و موفقیت :****

پاسخ :

سلام :)
نظر لطفتونه :)
^_^
خواهش میکنیم :)
ان‌شاءالله 🌹
@گلاویژ 

لادن --
۰۵ آبان ۱۸:۵۶

تولدت مبارک گلاویژ عزیز🥳🌻💙

پاسخ :

ممنون ^_^
🌹
@گلاویژ 
مریم بانو
۰۵ آبان ۱۹:۰۶

تولدشون مبارک :)

 

 

پاسخ :

ممنونیم مریم عزیز :)🌹
Alireza z.i
۰۵ آبان ۱۹:۱۰

تبریکات و از این‌جور چیزها. :)

پاسخ :

تشکرات و اینجور چیزها :))
بنده خدا
۰۵ آبان ۱۹:۲۶

مبارکه ویژژژژژژژژژه

پاسخ :

ممنون🌹^_^
گلاویژ ...
۰۵ آبان ۲۰:۱۶

از مقابل کنتور برق این کامنت رو می‌ذارم:))

آه قلبم و فراتر از آه قلبم[ اون گیفی که دختره رفته زیر میز، ***تو دستشه و داره هق هق می‌کنه]

پست رو که دیدم اومدم با چشمای اشکی بنویسم: من الان احساساتی ام، کسی باهام حرف نزنهT_T

بعد دیدم همین هم نمی‌تونم بنویسم و از طرفی ممکن بود فرهیختگیم زیر سوال بره:))

لذا صبر پیشه کردم، به عکس خیره شدم. به رنگ‌ها. به تک تک اون واژه‌ها... به توصیفات پر احساس و گرمتون. و خدای من چه سورپرایز باشکوهی بودT_T

اومدم تشکر کنم و دیدم چقدررر تهی از کلمه ام. خدای من! هیییچ کلمه ای نبود که ظرفیت به دوش کشیدن احساس و شوری که احاطه ام کرده بود رو داشته باشه...کلمه‌ها مثل حبابای شناوری که توی دریا، زیر آب از دهانم خارج می‌شند بی‌وزن و بار بودند. معلق و در حال گریز. اومدم ویس بفرستم و دیدید که چندان هم موفق نبودم:)) و آخرشم موفق نشدم اونطور که شایسته است تشکر کنم.

آه، حالا هم سرشارم و هیجان‌زده، در آخرین ساعات بیست و سه سالگی درخشانم، شبیه یه موج کوچک و بازیگوشم که سعی داره آرامش دریای خوآر رو بهم بزنه و خودش رو به سنگ‌های بزرگ لبه اسکله برسونه. کسی چه می‌دونه؟ شاید یه خرچنگ آبی اونجا منتظرشه:دی

 

با ذهنی خالی از کلمه‌، قلبی سرشار و چشمانی پر، در برابرتون تعظیم می‌کنم و می‌گم که سپاس‌گزارم*_*

قدردان بودن تک‌تکتون:) 

 

+

 

فقط یه چیزی من قراره از جلو دوربین به دوستان فرهیخته‌ی اون یکی اکیپم بوس بفرستم، میشه بگید دوربین من کدومه؟ این؟ خب مچکرم:)

بچه‌ها(با نیش باز به سمت دوربین دست تکان می‌دهد) مرسی از این حجم از رفاقتتون:) مرسی که داشتین حرص می‌خوردین که من پست رو خوندم یا نه:) (برای دوستانش بوسه می‌فرستد)

++بیا آخرشم نتونستم خودمو سنگین و رنگین نگه دارم:))

پاسخ :

سلام
پیامت دریافت شد :))
اوه خوشحالیم که اینچنین سوپرایز شدی و خاطره‌ی چنین روزی در شمار روزهای تولدت ثبت شد ^_^
آه چه زیبا احساساتت را با کلماتی بسیار به ما ابراز کردی، احساس ما هم در کلمه نمی‌گنجد از دیدن کامنت پربارت گلاویژ جان :))
[ او را از حالت تعظیم بلند کرده و در آغوش می‌کشد ] :)

دوربین نداری عزیزم، دوربین داره با مردم در مورد چرایی انقراض دایناسورها مصاحبه میکنه :/
+ تولد بعدی ایشالا :دی
تولدت مجدد مبارک گلاویژ عزیز :**
گلاویژ ...
۰۵ آبان ۲۰:۳۳

@سیده فرفره!

ممنونم:) خودمم خیلی ذوقی ام انتظار نداشتم اینجوری باشه، آممم منم حین خوندن چندتاشون رو حدس زدم ولی انقدر هیجان‌زده بودم که تمرکز کافی نداشتم:)) بیا در گوشم حدسیاتت رو بگو:)))

 

@AliReza

ممنونم ازت:))

 

@Sahel

خیلی مرررررررسی:))

 

@هی‍ چ

ارادتمند محبتت:))

 

@دامنِ گلدار

وااای تو هم دیدی؟[چشمای قلبی قلبی] این عکس واقعا خود خود منه ها*_*

مچکرم خانم اسپی مهربونم:)) [بیست و چهارسالگی نورسم لطفا به حرف خانم اسپی جون گوش کن و همراه باش]

 

پاسخ :

:)
گلاویژ ...
۰۵ آبان ۲۰:۵۳

@خانم مارچ

[خمیازه می کشد و آباژورش را روشن می‌کند] آه خانم مارچ! پیام تبریکت نیمه‌شب به دستم رسید. از توکیو بغلت می‌کنم و به خیال‌انگیز‌ترین شکل ممکن در آغوشم می‌فشارمت:)

۳۷عدد زیباییه و تو از معدود افرادی هستی که علاقه‌ی وافرم به اعداد اول رو ارج می‌نهی! و می‌دونی من الان واقعا غمگینم که عدد سنم حالا حالا‌ها اول نخواهد بود:( 

+از همین تریبون، چون ملت دارن نگاه می‌کنن و ازم انتظار می‌ره متانتم رو حفظ کنم هیچی بهت نمی‌گم حتی شاید کمی هم بخشیدتم. آممم باید فکر کنم. فعلا برو خوش باش، بعدا میام پی‌ویت گیس و گیس‌کشی و خین‌ و خین‌ریزی بازی^_^ خوبیش اینه که ۲۸ام من یه نوزاد ۲۲روزه ام و زورم بهت می‌رسه:))

 

@لادن

خیلی مچکرم لادن عزیزم:***

 

@مریم بانو

ممنونم‌ ازتون:))

 

@Alireza z.i

سپاس و باقی مخلفات:)))

 

@بنده خدا

ویژژژژژژژژه ممنونم ازتون:))

 

 

 

پاسخ :

:))
yasna sadat
۰۵ آبان ۲۱:۰۱

توووولدت مباااارک گلاویژ قشنگ من

 

کلی  آه قلب‌ رنگی رنگی  و در و گوهر تقدیم تو  که دریایی‌ترینی

 

هزار و سیصدو هفتاد و پنج بار تولدت مبارک🎈💞💓🥳

پاسخ :

مرسی ^_^
:))
ان‌شاءالله؛ ایشالا تولد خودت یسنا جان :)) 🌹
فاطمه .‌‌
۰۵ آبان ۲۱:۲۰
آه قلبم. چقدر همه توصیف‌ها خودت بودی علاوه‌ بر این‌ها آجی خوبی هم هستی. چقدر خوشحالم که افتخار دوستی با تو رو دارم. تولدت مبارک گلاویژ زیبا و دوست‌داشتنی. :)

پاسخ :

آه مرسی فاطمه جان ^_^
:)
ممنونیم 🌹
نسرین ⠀
۰۵ آبان ۲۱:۳۰

مرسی که به دنیال اومدی و جزئی از اکیپ ما و خانم ف. ع شدی که نخواست نامش فاش شود:)

پاسخ :

مرسی که نامش را فاش نکردی :دی
گلاویژ ...
۰۵ آبان ۲۲:۳۹

@یسناسادات

مرسی مهربونمون*_*

گوهر؟ آه قلبمT_T

هزار و سیصد و نود و نه بار مچکرررم:))

 

@فاطمه

خیلی برام ارزشمنده اگر آجی خوبی باشم و مرسی که این رو گفتی:) امیدوارم خودشم همین نظر رو داشته باشه:)) و باید بگم آشنایی و بعدش دوستی با تو یکی از زیباترین دستاوردهای من از وبلاگ بود*_* ممنونم ازت:))

 

@نسرین

مرسی که سلطان اکیپمون شدی:) قدردان محبتت:***

پاسخ :

:)
هلما ...
۰۵ آبان ۲۲:۵۳

تولدت مبارک دختر دریا ^______^

پاسخ :

مرسی هلمای عزیز ^_^
🌹
گلاویژ ...
۰۵ آبان ۲۳:۱۷

خب بریم سراغ حدسام:)))

آه احساس می‌کنم یکی دوتا رو الان اشتباه می‌گم و آبروم می‌ره:///

 

 

[گلاویژ عزیزم جانم...

رفیق متولد زرد پاییز...] من یه خلف‌ صدق دارم و یه ولیعهد که جفتشون رو هم هی نمی‌بینم:) اما چون گفتی ولیعهد و تا اونجایی که یادمه ولیعهدم رو بیشتر هی نمی‌بینم:) حدسم یسناست اگر آره که اون ربع دینارام رو چنج کن اگر نه هم خودتون رو بزنید به اون راه و آبروم رو نبرید:(((

 

 

[گلاویژ مهربون، از همون روزی که...]

ثریا شاید باورت نشه ولی من از اون روز دیگه پام رو تو اون کافه نذاشتم:))))

 

[آه تسنیم کوچک،مهربون، دل‌گنده...] آه پری کوچکم*_* کاش جنگ تموم بشه، کرونا زودتر بره، عروس‌تر بشی و با ایده‌پرداز این سورپرایز پا شین بیاین پیشم من بتونم ببینمت^_^

 

[چند روزیست میان کلماتت غوطه‌ورم...] اونی که می‌گفت شب‌ها با من جاندارتر است، نسرینه...اما...اما... خیلی تردید دارم سر این پیام تبریک. واقعا این رو نسرین نوشته؟ اگه آره که من باز برم سمت کنتور برق. خدای من چرا نمی‌تونم باور کنم که نسرین نوشته چرا از تصورش چشام پر می‌شهT_T اگر نه که حدس دیگه‌ای به ذهنم نمیاد:( آه چه استرسی گرفتم...

 

[ای تویی که...] مستر هیچ:) کی قدددِ تو حواسش به کسره‌ی من هست آخه:)))

 

 

[خیلی وقت نیست که باهات آشنا شدم...]حورا، مهم نیست که تازه باهات آشنا شدم مهم اینه که انقدر حضور و هم‌صحبتی باهات باکیفیت و زیبا بوده که تلافی اون دیر آشناشدنمون درمیاد:)

 

 

[گلاویژ گیان...] واران مهربونم شاید کردی بلد نباشم اما زبان دلت رو خوب می‌فهمم:))

 

 

[تسنیم جان

درسته که هیچ وقت فرصت نشد...] به قول مرضیه بوشووو فرشته بوشووو:) تو باید فرصت رو ایجاد می کردی ولی نه نوشووووو تو یه اکیپ محشر ساختی و من بابت برکت این کارت همیشه بهت مدیونم:)

 

 

[ناخودآگاه با فکر کردن به تو...] خانم مارچ! ای سخاوتمند که اینوریدرت رو ریختی تو پی‌ویم چندروزه که هیچ لینکی ازت دریافت نکردم چرا وقعی نمی‌نهی؟!

 

 

 

[تسنیم عزیز، می‌خواستم یادداشتم را...] چارلی:)مرسی بابت آن همه خرچنگ و اسطوخودوس:)))) امیدوارم یه روزی اسکله‌مون رو از نزدیک ببینی شاید اون موقع منم ناخدا باشم و میزبان تو:)))

 

پاسخ :

درست گفتی :))
متن اول رو یسنا سادات نوشته برات :)

مطمئن باشه اگه ده سال دیگه هم بری باز صاحب کافه تو رو یادشه :)))

آفرین ابن هم درسته و پری برات نوشته :)
ان‌شاءالله ^_^

آره این هم نسرین نوشته :))
برو سمت کنتور و باقی جواب‌ها رو اونجا بخون :دی

آفرین، فقط اقای هیچه که اسمت رو با کسره میگه، ما هنوز سر ضمه یا فتحه مشکل داریم باهات :دی

درسته، حورای عزیز برات نوشته، دوستیتون مستدام :)

با همون زبان دل درست تشخیص دادی، این‌ هم واران برات نوشته :)

درست گفتی این هم فرشته نوشته برات :)
ایشالا بعد از کرونا، خواهش میکنم ساختن اکیپ‌های زیبا جزئی از مهارت‌های ماست :)))

این هم خانم مارچ عزیز :)

و این هم چارلی :)
منم امیدوارم ^_^
حامد سپهر
۰۶ آبان ۰۸:۴۳

تولد گلاویژ خانم مبارک بهترینهارو براشون آرزو میکنم:)

پاسخ :

ممنونیم، ما هم متقابلا برای شما بهترین‌ها رو آرزو داریم :) 🌹
حامد سپهر
۰۶ آبان ۰۸:۴۴

تولد گلاویژ خانم مبارک بهترینهارو براشون آرزو میکنم:)

پاسخ :

:)
سین دال
۰۶ آبان ۰۹:۲۶

ا تبریک :)))

خیلی خیلی پساپس البته :)

ایشالا صد سال به شادی و خوشی زندگی کنید :)

پاسخ :

ممنونیم سین دال عزیز ^_^
چرا پساپس؟ امروز تولدشه :))
ان‌شاءالله، ایضا برای خودت سین دال عزیز :)🌹
بانوچـه ⠀
۰۶ آبان ۰۹:۳۲

تولدش مبارک باشه زیبای بلاگی

پاسخ :

ممنونیم مدیر :))🌹
گلاویژ ...
۰۶ آبان ۱۲:۱۸

@هلما...

آه مچکرم پری کوچکم*_*

 

@حامد سپهر

خیلی ممنونم از لطفتون:)

 

@سین دال

مرسی:)

پساپس چرا؟ خیلی هم سر وقت گفتی:)

آه ممنونم ازت^_^

 

@بانوچه

آه قلبم[ چشم‌های ستاره‌ای]

قدردان لطف و محبتت:***

پاسخ :

:)
واران ..
۰۶ آبان ۱۴:۳۹

گلاویژ گیان 

تولدت مبارک 🌸💐🎂

عمرت طولانی ❤❤❤🙏

 

 

 

+

سلام و خدا قوت به همه اعضای تیم خوب بلاگردون  :)

 

پاسخ :

ممنونیم 🌹
ان‌شاءالله :)

+ سلام، ممنونیم از شما :)
واران ..
۰۶ آبان ۱۴:۴۳

@ گلاویژ 

من به دوستان گفتم تو خیلی خیلی باهوشی ؛)

و همه رو قشنگ تشخیص میدی ؛)

آفرین دختر باهوش من  ❤❤❤

 

بهترین ها رو از خدا برات آرزومندم ❤❤❤

پاسخ :

:)
گلاویژ ...
۰۷ آبان ۱۵:۳۲

@واران

خیلی ممنونم ازت *_* و تشکر بابت ترجمه:دی

 

+مرسی که به توانایی‌هام ایمان داری:))خودم فکر نمی‌کردم همه رو درست بگم!

ممنونم از لطفت، آه قلبم:***

پاسخ :

:)


کلنگ همساده
۰۷ آبان ۱۷:۵۹

واو. همچین جایی هم هست! در دنیای بلاگرها؟ تولدش مبارک :)

پاسخ :

ببخشید متوجه نشدم، کدوم جا ؟ :)
ممنونیم:) 🌹
کلنگ همساده
۰۷ آبان ۲۳:۴۷

همین بلاگردون . آخه من تازه امروز اینجا رو خوندم و قسمت بانک اطلاعاتی تون رو دیدم. جایی که همه وبلاگ نویس ها می تونن با هم در ارتباط باشن اون هم تو دنیای واقعی (مگر این که اشتباه فهمیده باشم)

پاسخ :

خیلی خوش اومدید به بلاگردون :)
احساس میکنم اشتباه متوجه شدید یا شاید من منظور کامنت شما رو درست متوجه نشدم :)
قرار نیست بلاگرها تو دنیای واقعی با هم در ارتباط باشن، حداقل هدف بلاگردون این نیست، هدف بانک اطلاعاتی ما برقراری ارتباط بین بلاگرهای سرویس‌های وبلاگ‌دهی متفاوت و آشنا شدنشون با همدیگه است تا فضای وبلاگ مجدد رونق بگیره و برای این کار از معرفی کسب و کارها، وبلاگ‌ها، مصاحبه، تبریک تولد و ... استفاده میکنیم تا بلاگرها بتونن بیشتر در بستر وبلاگ با هم در ارتباط باشن و وبلاگ‌نویسی رونق مجدد بگیره :)
کلنگ همساده
۰۸ آبان ۰۸:۱۶

گفتم باید اشتباه فهمیده باشم :)))

پاسخ :

:))
بلوبی ⁦💙
۰۸ آبان ۱۰:۲۸

تولدت مبارک گلاویژ جان⁦(☆▽☆)⁩

قلمت همیشه پر بار⁦⁦^_________^⁩

پاسخ :

ممنون بلوبی جان ^_^
ان‌شاءالله 🌹
1 بنده ی خدا
۱۶ دی ۱۱:۲۳

خب من این پستو 70 روز بعدش دیدم و الان گلاویژ یه نوزاد 70 روزه اس ولی خب از همین تریبون تولدش رو بسیار پساپس تبریک میگم.ایشالا سالهای طولانی در ارامش و موفقیت تولدتو پیش عزیزانت جشن بگیری.

+من حقیقتا فکرمیکردم ته تهش 19-20 سالت باشه :/ ولی الان میبینم حتی ازم بزرگتر هم هستی :)))

پاسخ :

گلاویژ ۷۰ روزه: 
ماهی رو هر وقت آز آب بگیری تازه ست و باید بگم که با دیدن این کامنت، چشم‌ستاره‌ای شدم و جا داره بگم آه قلبمT_T
آممم راستش منم فکر می‌کردم تو هم همین حدود ۱۹-۲۰ باشی:) نیستی یعنی؟:) بیا در گوشم بگو چند سالته ببینیم کی بزرگ‌تره:)))
1 بنده ی خدا
۱۷ دی ۲۰:۰۵

*_*

😂من والا 22سال و 4 ماه و17 روزمه

پاسخ :

گلاویژ: منم ۲۴ سال و ۲ ماه و ۱۱ روز:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفان