آنچه در آموزش مجازی گذشت.

سلام بر دوستان فرهیخته بلاگستان

امروز با یه پست صوتی اومدیم تا شما رو اندکی با مصائب آموزش مجازی آشنا کنیم. گوش بدین و به دوستاتون هم معرفی کنید و حتی به بچه‌هاتون هم بگین گوش بدن. :))

با شرکت نسرین از زمزمه‌های تنهایی و  هیچ از وبلاگ هیچ

 

 

 

 

۱۴ نظر ۱۹ موافق
محمدعلی ‌‌
۱۰ خرداد ۲۲:۲۱

کاش همیشه درس‌ها همین‌قدر ساده می‌موند :))

 

و اینکه فکر نمی‌کردم زمزمه‌های تنهایی این‌قدر معلم بامزه‌ای باشه :)) یعنی کلا داد هم بزنه فایده نمی‌کنه دیگه. شاگردان کلاس فقط محو می‌شن توی این لحن و صدا. :))

پاسخ :

دیگه متاسفانه همیشه نمی‌شه کلاس ششم موند:))
لطف داری محمدعلی:)
همیشه هم اینقدر صبور نیستم البته😅

زری ...
۱۰ خرداد ۲۲:۲۶

یا خدا صدا رو XDDD

اصلا تصور صدای پسر و معلم خانم واسم خنده دار بود XDD

پاسخ :

:))
خوشحالیم خوشت اومد:)
لادن --
۱۰ خرداد ۲۲:۴۲

در را ستی :))

 

خیلی بامزه بود ^_^

پاسخ :

مچکرم لادن جان.
امیلی :)
۱۰ خرداد ۲۲:۴۷

این واقعیه؟ :))) یا شبیه سازی کردین؟

پاسخ :

شبیه سازی شده:))
پسرمون بلاگره:))
یـلـــدا ‌‌
۱۰ خرداد ۲۳:۲۰

دفعه‌ی آخری که بردیا عارف‌نیا رو دیدم، داشت تلفنی با آقای روستایی بحث می‌کرد D:

آب رفتی که پسر! جای اینکه پیر بشی؛ نوه، نتیجه دورت رو بگیرند، دبستانی شدی؟! :))

 

+خیلی گوگولی بود. چسبید بهم ^_^

پاسخ :

احسنت به این حافظه.
یعنی باریکلا 
کیف کردم:)


+خوشحالیم که دوستش داشتی:)
بهارنارنج :)
۱۱ خرداد ۰۵:۳۶

ولی من دلیل اصلیم برا ادامه ندادن به تدریس مجازی وویس فرستادن شاگردام بود🤦🏻‍♀️پچ هرچیم میگفتم تایپ  بیشتر خواهش و التماس میکردن وویس گوش کنم،خیلی عذاب اور بود😅😅😅 سه دقیقه وویس ده ثانیه اش مفید بود

عالی بود مرسی

پاسخ :

خدا به همه‌ی معلم‌ها و البته شاگردها صبوری بده، واقعا تحمل کلاس مجازی سخته :))
#یک_دانشجوی_خسته
قربان شما :دی
سین دال
۱۱ خرداد ۰۹:۲۷

واای عالی بود  :))))))))

خیلی خندیدم :))))))))

فقط کاستی و آوخ :)))))))

دست همه‌ی دست‌اندرکاران درد نکنه

دست آقای هیچ خیلی ویژه درد نکنه :)))))

پاسخ :

:)))
مولوی حتی :دی
خواهش می‌کنیم، گوش شما که شنیدید هم درد نکنه :))
‌‌ Mobina
۱۱ خرداد ۱۱:۰۹

دقیقا همینجوری بود 😂 

خیلی خندیدیم دست همگی دردنکنه :)) 

پاسخ :

خواهش می‌کنیم، خوشحالیم که دوست داشتید :))
عی‍ن‍‍ک ...
۱۱ خرداد ۱۴:۱۴

فقط اون جایی که «مُولَوی» رو گفت «مُولُوی» :دی 

 

دم بلاگردونی‌ها حسابی گرم :)))))

پاسخ :

:دی
ممنونیم ایضا دم خودتون هم گرم، مرسی که شنیدید :))
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
۱۱ خرداد ۲۲:۵۳

خدااایا =)))) عالی بود! =)))

پاسخ :

:دی
خوشحالیم که دوست داشتی نرگس جان :)
عاشق بارون... ⠀
۱۲ خرداد ۲۳:۳۴

خیلی خوب بود. :)))

پاسخ :

:دی
_ Narges _
۱۳ خرداد ۱۶:۴۰

یک نمونه از درس خوندن مجازی XD

جالب بود تشکر ^-^

پاسخ :

واقعا :))))
خواهش میکنیم :))
نرگس بیانستان
۱۴ خرداد ۱۶:۰۷

سلام

اگه بخوام صادقانه بگم، من همون اول که فهمیدم هیچ جای شاگرذ نسرین قراره حرف بزنه، بعد اینکه چند ثانیه صدای نسرین رو گوش کردم و لذت بردم، زدم وسطای فایل صوتی ببینم صدای این نویسنده ی داستان های جذاب چه شکلیه:)) (مگه صدا هم شکل داره؟ ) 

بعد دوباره زدم از اول گوش دادم. اون بین هی دخترم هم سوال میکرد و حرف میزد: مامان اینا کین؟

چی میگن؟

بزن اهنگ فرزاد فرزین.

اگه بذارم این ویس رو گوش کنی بعدش تو میزنی من فرزاد فرزین گوش کنم؟

مامان این خانمه چرا اینطوری حرف میزنه؟

مامان این اقاهه مثلا دانش اموز اون خانمه اس؟

پس چرا صداش بزرگونه اس؟ 

:)))))

 

 

+منتظرم بیایین جواب بدین خوشحالیم که خوشت اومده یا یه چنین چیزی، تا منم بگم مگه من گفتم خوشم اومذه؟ :)))))

همیشه عاشق ساختار شکنی بودم :)))

 

پاسخ :

سلام.
شما باهوش کی بودی دقیقا؟

خدا حفظش کنه گل دخترت رو عزیزم.

امیدوارم که گذاشته باشه تا ته گوش بدی و بعد بیای کامنت درست و درمون بذاری و تهش ازمون تعریف کنی:))
مدیونی اگر فکر کنی این انتقام گیری نبود:)
هوپ ...
۱۶ خرداد ۱۰:۵۵

بردیا عارف نیا؟ :-)))

 

عجب معلم باحوصله ای واقعا. من بودم میزدم زیر خنده.

پاسخ :

بیشتر جای گریه داره تا خنده:)

بله بردیای داستان سکوت:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفان